![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg goeiemorgen, en wat gaan we vandaag weer allemaal doen. Ik mag lekker aan de passat van me schoonvader gaan werken
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was niet met de jetta hoor! stonden wat volvo 340's enzo, wel heel cool! beste tijd op de slalom ![]() en als afsluiter een rondje meerijden over het motorcross parcours met een Ginaf dakar truck.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vannacht gaan we op vakantie WOOWOO
|
|
||||
|
||||
![]() Whaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!
Mijn weekend (en vrijdag) kan niet meer stuk. Vanmiddag ga ik nl de GTI halen bij de spuiter vandaan !!!!! Ik ben nu al nerveus....... @Kev: Prettige vakantie kerel, waar neem je Lin mee naar toe ?? Groeten en iedereen een heerlijk weekend toegewenst !!!!!! LRR
|
||||
|
||||
![]() Wij gaan lekker naar de franse alpen met het golfje!! Helaas laat het weer ons een beetje in de steek, maar dat mag de pret niet drukken...
Succes met het ophalen en terug opbouwen!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn ouders zijn daar afgelopen week zo'n beetje weggespoeld ![]() PS, gaan jullie nog iets van deze route rijden ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ff offtopic maarrrr hadden ze jouw groen golfje in beslag genomen??
|
||||
|
||||
![]() morgen! zin in t weekend!!! hihaaaa
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is klote!! We zitten daar op de route (Annecy) dus ik denk dat we nog wel een ritje of 2 gaan maken daar, ondanks dat ik de routes wel ken ondertussen blijft het altijd mooi!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep klopt. hoe weet je dat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat vraagt om uitleg !!!
|
||||
|
||||
![]() ff off topic dan.
Op 8-5-07 tijdens een grote politie controle eerst kenteken deel 1 in beslag genomen omdat er een 16v in ligt inplaats van de orginele gti motor ![]() Daarna komt er ook nog een agent naar me toe die zegt dat me auto in beslag genomen word. Dus ik vraag waarom. Agent zegt omdat er misschien met het chasisnummer is gerotzooit. Nou na een hoop heen en weer gebel met advocaat auto daar moeten laten. Op 9-5-07 iemand van het pat team van de politie naar de auto komen kijken.Hij heeft het chasisnummer nagekeken en het bleek allemaal in orde. ![]() Dus ik dacht mooi, kan me auto weer meenemen. Niet dus moest wachten dat die agent die alles in onderzoek had mij zou bellen. Nou ik heb 2 WEKEN heen en weer gebeld en toen pas me auto terug gekregen ![]() Alleen moet ik nu naar de rdw, eerst in elsloo en daarna naar lelystad voor een geluidsmeting omdat mijn kenteken in beslag is genomen. Afspraak in elsloo is al gemaakt 19 juni om 9:20 dus ![]() groet patrick
|
||||
|
||||
![]() Goeiemorgen (volkswagen)land het is weer vrijdag en wat gaan we vandaag doen. IK ga in elkgeval me auto verder klaarmaken voor de rdw
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() minder op je werk forummen kan ervoor zorgen dat je niet bij dat grote deel hoort straks
![]() ![]() succes
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog niet bekend hoeveel het er zijn dan die ontslagen worden. Als het er maar 50 zijn ofzo is er nog hoop, als het er 110 zijn is er minder hoop. Succes ermee
|
||||
|
||||
![]() zo, weer vrijdag, lekker een dagje zo min mogelijk doen op het werk en van het weekend weer lekker klussen aan de kever. Zaterdag op de dag de spullen van mijn kubel project naar mijn nieuwe sleutelplaats brengen en aan het eind van de middag mijn keveras versmallen. zondag weer onder de kever bouwen en de motor een klein beurtje geven. Dan kan ik er weer helemaal tegenaan voor budel en EBI
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() zaterdag even kijken voor een nieuwe daily, een volvo 360.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, we hebben het bijna weer gehaald !!!!!
Morgen de hele dag aan de GTI sleutelen. Vrouw moet toch weg, dus lekker de hele dag tijd voor mijn "2e grote liefde". Achteras even netjes maken, met de ML spuit aan de slag, en evt de kabelboom een schoonmaken. Vanmiddag nog even nieuwe remleidingen bestellen, dan kan de hele zooi (lees: tank, achteras, pomp) er weer onder volgende week !!!! Iedereen een goed weekend gewenst alvast. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Zo het tentamen zit erop, even wachten tot het 12 uur is en dan op de trein!
|