|
|||
|
|||
Quote:
dat waren wij wss...witte jetta mk2 dikke bumpers en us lights vooraan volges mij hebben we jou wel gezien. Weet niet meer psies waar het was. vandaag andre gespot in zn a6 2.7tdi....
|
|||
|
|||
net op de A27 Bertus in zijn dikke Renautl truck
onder weg naar het zuiden met eentrailer vol eieren |
|
|||
|
|||
Quote:
de pul heb ik ook gespot .... Onder mijn Jetta zondag middag |
|
||||
|
||||
@ vw mannetje.
Jep, dagje circuit idd, was gaaf he Vooral Bossgp, als je die nog gezien hebt... Trouwens Frank Versteegh was ook kicken, zo dicht dat die langs de tribune kwam
|
||||
|
||||
Klaas Rallye net in de c1000 te Damwâld
|
|||
|
|||
Quote:
heb jouw niet gezien maar ze zijn weer heel aangekomen |
|
||||
|
||||
Lage blauwe Jetta 1 met dakrek in Drachten op kruispunt Noorderhogeweg/Lauwers bij de BP
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja kwam ik zaterdag ook tegen richting centrum Surhuisterveen met Ronal Turbo's eronder volgens mij.... |
|
|||
|
|||
Vanmorgen rond 7 uur na sintnicolaasga een goudbruine golf 2 op BBS met USA achterlampen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
is van Joost,is een 1.3 volgens mij,en echt van een oud vrouwtje geweest én wienig km's,ziet er nu leuk uit zo met de schroefset en BBS RM's Hij zit veel op het vw forum |
|
|||
|
|||
Rond een uur of 5 in burgum.
Een blauwe golf mk1 met gouden velgen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja echt een top dag! Jammer van het weer later.... Waar zat jij? Wij zaten net voor het aansnijden van de Tarzan bocht. We hebben er van 09:30 tot een uur of 16:00 gezeten denk ik. Die namen ken ik trouwens allemaal niet hoor Edit: Het vliegtuigje scheerde onwijs laag over inderdaad! Toen liepen wij net weg. |
|
||||
|
||||
Gister een erg lage witte Kever met stickers op de zijruit net voor Baexem, hij stak nog de duim op en ik zwaaide nog even terug.
Op de terugweg weer een witte kever, ook verlaagd (volgens mij iets minder) maar volgens mij was het een andere, zag geen sticker op de zijraam. Erik. |
|
||||
|
||||
Gisterenochtend rond 08:15 uur in Rotterdam langs de Laan op Zuid:
|
|
|||
|
|||
Quote:
kom ik hem een keer tegen.... ziet hij me niet |
|
||||
|
||||
Gisteravond een interieurtje opgehaald in Almelo en kwamen onderweg op de A73 een "snelle" Leon tegen
|
||||
|
||||
gister in schijndel gewoon een pheaton gezien op de sloop
|
|
||||
|
||||
Quote:
Niks d'r af gedraaid?
|
||||
|
||||
nee niet zover ik zo snel kon zien want ze hadden em met een soort hoogwerker omhoog gezet als reclame ofzo, heb een foto gemaakt dus zal die zo even posten
|
|
|||
|
|||
Quote:
het was nog vroeg he . van morgen extra goed opgelet ben een stuk of 10 van jullie tegen gekomen op de a27 maar geen alberto volgende keer maar weer een bakje bij jager |