|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij ergens uit het noorden, van de eigenaar van een bedrijfje dat iets met auto's doet. Er staat me vaag iets van bij dat ik daar ook eens een foto van geplaatst heb, volgens mij toen ik de groene GTI gekocht heb...
|
|||
|
|||
Vandaag gespot in Zoetermeer:
- In de Stephensonstraat een zwarte VW Corrado met R32 stickers erop, klonk als een V(R)6. Verder nette porsche velgen eronder. - Op de Oranjelaan een knal oranje VW Caddy mk1, lekker laag en BBS eronder, met oranje harten. Mensen van hier?
|
||||
|
||||
Quote:
ik vin um vet
|
||||
|
||||
Quote:
Ik mis nog een bull-bar
|
||||
|
||||
Zondagochtend Eddie & Ronnie op weg naar de Gerdyk-meeting.
|
||||
|
||||
vandaag bij mij voor huis in andijk een glimmende lage blauwe golf met bbsen ik reed tegemoet met me corrado stond geparkeerd en zwaaide kenteken was iets van N?-TT-44
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is ook vet, maar mooi is anders...heb toch ff moeten googlen of ie niet ergens in het buitenland geleverd is.
|
||||
|
||||
Is een Golf Synchro 90pk/66kw, voor zover ik kan nagaan een officiele versie, geen ombouw. Zijn er maar een paar geleverd in nederland en mogelijk speciaal geimporteerd. Deze lijkt me geimporteerd te zijn. Zeker weten is een ander verhaal. PON zou je hier meer over kunnen vertellen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gister bij basic fit kerkrade, matgroene g40 met rolkooi. Eerder al op de dentgenbacherweg gespot.
|
|||
|
|||
Vandaag aan de overkant op dedbouw waar we aan het werk waren in Heeg.
Bugatti Veyron Was de eigenaar van The Gallery wat zondags wel op tv is te zien bij die loser van een Bavo Galema. Ik kon hem net niet bij houden |
|
||||
|
||||
Heb je er niet even met je Vari naast gestaan te pronken?
|
||||
|
||||
Quote:
Zal Rob (oldscoolpolo hier op het forum) zijn geweest
|
||||
|
||||
net in breda bij industrieterein grenssteen een polotje gespot, schuin tegenover de bmw dealer. bordeau rood ratje.
|
|||
|
|||
Quote:
Bij de kwik-fit is een maatje van mij. Is deze wagen: |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik was in de bedrijfsbus. Toen ik er heen reed ging hij net weg. Wat een sound zo,n 16cilinder 4x turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Je zat zeker weer te google-en op "Eva Jinek"? Die 32B ziet er wel nog netjes uit, trouwens...
|
|||
|
|||
afgelopen weekend, 29-5-2010, Stuw Belfeld (Noord Limburg)
|
||||
|
||||
Een geel-witte T2B bij Emmeloord en Arnaud, zag je nog verdwijnen richting Harkema
|
|||
|
|||
Quote:
Zal vermoedelijk Vincent van Het Polo86(c)-Register zijn: ex-polo sedan van Serge.