|
||||
|
||||
Gisteren in Rijswijk, Marcski in levende lijve.
|
||||
|
||||
Quote:
Komt uit Burgum, zie hem ook regelmatig. Wel cool zo'n R36, maar de kleur zilver past totaal niet bij die auto.
|
||||
|
||||
Klaas met de
Bij de pomp in veenwouden |
|
||||
|
||||
Quote:
echt een vette bak hoor jopie maar hoe kom je in hemelsnaam die wijk in? dat zijn geen bruggetjes, dat zijn bergen! ik was blij dat ik met de Meriva van mn vriendin was, zelfs met die ketste ik met de lip de grond aan.
|
||||
|
||||
Vandaag op de Rondweg Noord (Bakker en Ruebweg) in Breda een zeer coole (mat?)zwarte Kubel. Dakkie open, volgens mij ook voorruit omlaag, auto flink verlaagd, geloof dat er een kale kop achter het stuur zat?! Ging allemaal nogal snel, toen ik in volle vaart langsreed kwam de Kubel net achter een andere auto uit op de voorsorteerstrook voor rechts, omdat hij op het laatste moment besloot toch rechtdoor te gaan...
|
||||
|
||||
deze kubel komt uit Oudenbosch.
kwam net ook bij mij voor de deur voorbij. ik was aan mn rat bezig op de oprit en die kale zwaaide nog naar me.
|
||||
|
||||
Quote:
dat gaat best nergens last van. heb een CL lip dus dat gaat goed. bedankt
|
||||
|
||||
vanmorgen rond 11 uur een T2 op de A13, zat op de A20 al achter me maar haalde mij ter hoogte van 16hoven in op de A13.
mooie bus had aan de rechterzijde een tekening van een bril kever en wat busjes zag ik en aan de l zijde skyline van New York? kenteken was DE-66-93 volgens mij. mooie bus zo te zien.
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 30-05-2010 at 08:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Cool !!!
|
||||
|
||||
Vanochtend rond 11.00u Audivwfreak in de Golf 1 door Burgum. Richting de Gerdijk denk ik?
|
||||
|
||||
Gister in Alblasserdam. Een zwart scirocco 2 met Zender kit? Stond naast de sportschool..
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen eerst op de Julianalaan in Breda een grijze T2a en een rode T2b achter elkaar. Later op de Westerparklaan in de bocht met de Ettensebaan een beige Kever, lekker verlaagd en met de linker-achterruit vol stickers...
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond 14:00 uur? op de A59 richting Raamsdonksveer een T3 met blokjesdak en woody woodpecker op de zijkant, oh ja en er was iets gedaan met de stalen velgen (rood?).
Zag het allemaal niet zo goed vanaf de andere rijbaan. |
|
||||
|
||||
Een grijze T3? Dan zou het Bruders wel eens geweest kunnen zijn....
|
||||
|
||||
Vanmiddag, op naar de Gerdijker meeting:
|
||||
|
||||
Gister tegen het eind van de middag:
Een (mat)bruine mk1 met heldere verlichting en deels zwart/gepolijste wielen eronder in Deventer op een kruising in de buurt van de Appie Hein. Heb er hier volgens mij al eens een foto van gezien !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Nee het was niet Vic. De WoodyWoodpecker op de zijkant was wel opvallend en die zit toch niet op zijn T3. De kleur was dacht ik khaki. Zoiets op de zijkant: |
|
||||
|
||||
Onderweg naar pinkpop kwam ik dit tegen?!
|
||||
|
||||
Quote:
Kon het me ook al niet voorstellen dat Vic een grote Woody Woodpecker op de zij zou plakken...
|
||||
|
||||
Quote:
VW Golf Syncro uit 1994 volgens het RDW, maar hij is extra hoog, lijkt bijna wel een Golf 3 Country als ze hem gemaakt zouden hebben. |