|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Oké. Dat zijn dan geen RC's die standaard onder een 25 Jahre is geleverd? Die zijn namelijk 7.5J met ET38. |
|
||||
|
||||
Last edited by Tjaap : 21-12-2011 at 18:46. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hij probeert het nog maar eens een keer .. kijken of het nu wel lukt
|
|||
|
|||
ik weet het, ik weet het..... maar een uitgeklopte voorscherm (achter gaat nog) maar voor is echt niet mooi. Of is het soms gezichtsbedrog!
|
|||
|
|||
Quote:
originele rc voor de jubi is de rc330 die zijn 8 inch breed en een et van 32, hoeveel is die van jou nu verlaagd? en bevalt dat schroefset?
|
||||
|
||||
Ik vind die wielen nog niet echt fantastisch hoor .. zou een modelletje uit de Dotz catalogus kunnen zijn naar mijn idee.
|
||||
|
||||
heeft ie een smurf aangereden ofzo??
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik vind het wel wat hebben!
|
|||
|
|||
Quote:
Originele jubi velgen zijn 7.5J met ET38... Lijkt me stug dat er onder een echte jubi, imitatie velgen zitten ? Maar schroefset bevalt prima, alleen op de laagste stand is het behoorlijk stug, dan beinvloed het de wegligging ook negatief! Maar gewoon normaal 'laag' rijd het super! |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat of hoe was/zag deze er eerst uit dan? en zijn er misschien meer fotos van? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik begrijp uit de reacties hierboven dat het eerst nog beroerder was,dus voor mij hoeft niemand foto's op te zoeken die 'smurf' is wel een leuk ding...
|
||||
|
||||
Mwa, dat is dat ding wat al een keer of 6 een totaal andere look heeft gehad, keer op keer zo'n bult geld in dat ding en ik heb 'm nog geen 1 keer echt mooi gevonden. Ik durf zo niet te zeggen waar ergens een riedel foto's staan, is iig een hele bekende auto. 2 jaar terug stond hij op die Bentley's, daarvoor was hij beige ..
|
||||
|
||||
Hier wat .. is die dude van Low Familia bedacht ik me, als je daarop zoekt vindt je wel het een en ander..
Bentley wielen is denk ik alweer 3 jaar terug, 2 jaar terug stond hij op deze en vorig jaar zoals de laatste pics: