|
|||
|
|||
Quote:
ben ik ook wel benieuwd naar, volgens mij heeft hij stuurbekrachtiging. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb geen stuurbekrachtiging of airco heb er alles afgehaald. |
|
||||
|
||||
Dit is ook een 906 riem. Alleen dynamo erop. |
|
|||
|
|||
raar dat de mijne dan niet past?
mms omdat het een aug is? ga eens zien of een 6PK 989 wel past. |
|
|||
|
|||
verbaast me echt dat zoveel mensen rond rijden zonder stuurbekrachtiging.
|
|
|||
|
|||
Op een mk1 heb je dat niet nodig vindt ik. Blijft een speelgoed en geen dagelijkse auto
|
|
|||
|
|||
Inderdaad.
Mis geen stuurbekrachting op de mk1 |
|
||||
|
||||
Meeste mk1's hebben geen stuurbekrachtiging inderdaad.
En met zo'n licht wagentje heb je het echt niet nodig. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik rij momenteel met 17 inch ten opzichte van de meeste die op 15 inch rijden. misschien een overstap naar kleine wielen. |
|
|||
|
|||
In kruipstand inparkeren is een hel, dat klopt. Zeker als je ook nog om je velgranden moet denken. Maar als t eenmaal rolt is t wel ok toch? Ik mis t niet hoor, ik rijd met 17" en n 30 cm Momo stuurtje en heb echt geen Popeye armen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat klopt wel, als het eenmaal rolt dan is het goed te doen. Gaat inderdaad om het inparkeren. Ben te verwend met me scirocco dan voelt het al gauw zwaar. |
|
|||
|
|||
zozo weer heel wat veranderingen ! moet hier wel weer eens wat meer komen lezen
|
||||
|
||||
Sinds de koude niet meer in de garage geweest . Maar wel vrolijk in huis gewerkt. Mijn keuken staat er in en is afgewerkt en nu bezig met de renovatie van de badkamer.
Wel even aan het sparen geweest voor een geschikte koppeling om tussen de 1.8T en de O2R bak te hangen. Heb één besteld in de UK en die is deze week toegekomen: Darkside koppelingskit met een lichter G60 vliegwiel -7kg & zou goed zijn tot ongeveer 400Nm En om toch iets te kunnen zeggen wat ik zelf echt heb gedaan De koplampen eens opgemaakt, staat toch altijd mooier in een nette motorruimte. van vuil naar... proper...
|
||||
|
||||
De Mk1 uit zijn winterslaap gewekt en eens in het daglicht getrokken
Tijd om ver te doen met de inbouw van de 20VT
|
||||
|
||||
De 02J diesel versnellingsbak opgekuist en gelakt
Darkside lichter vliegwiel en Sachs Vr6 koppeling gemonteerd tegen de motor. Moet enkel de koppelingsplaat nog centeren voor de aandachtige kijker
|
||||
|
||||
netjes hoor (Y)
|
|
||||
|
||||
golf 4 schakeltoren eens in de golf gepast. Ik ga hem niet langs onder plaatsen maar gewoon binnen op de tunnel. Zo komt hij wat hoger en dat maakt het aangenamer om te schakelen.
versnellingsbak er eens in gehangen om de doorvoeren voor de schakelkabels te bepalen. Tijdens de winter een mooie set Oz rally velgen gevonden en opgemaakt, ik vond er net de foto's van terug. Het is de bedoeling om hier semi slicks op te laten trekken als de Golf eenmaal rijd.. Ik wil ze één van de dagen een passen onder de Golf en dan volgen er meer foto's.
|
||||
|
||||
Goed bezig geweest. Blijf dit volgen.
|
|
||||
|
||||
|
||||