|
||||
|
||||
Super auto,super kleur,zelfs onder de motorkap wordt het super.
Ben erg benieuwd als het straks af is.
|
||||
|
||||
Hey mensen
Bedankt voor de reacties. Dat poetsen deed ik toch al niet haha. Dus dat beetje kan er nog wel bij hoor. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Ziet er echt allemaal super en netjes uit eddy Veel suc6 verder met het opbouwen van het blok
|
|
||||
|
||||
Als alles goed gaat deze week dan, gaat het allemaal zeer snel gaan vanaf nu.
Er zijn flink wat nieuwe spullen onderweg naar het "Duitse post depot" van FunkyF, dus als die binnen zijn dan kunnen we weer vaart maken. Het gaat helemaal goed komen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
oowh wat is dit een lekker project,super
|
||||
|
||||
Hey, ze komen hier net een pallet afleveren met een 6.0 w12 blok...is dat voor jullie of voor in Ivo z'n Jetta?
ik zie de spullen wel komen....succes met de werkzaamheden.
|
||||
|
||||
Sjiek Ed, gaat echt mega dik worden. kan niet wachten tot het seizoen weer begint. Al die Duitsers weer op de knieen zoekend naar de airride en nu ook nog eens onder de kap liggen te kwijlen.
Grtzz H.
|
||||
|
||||
Hallo,
Vandaag weer wat spullen binnen gekregen. En van het weekend nog wat spullen gehaald. Deze week komen nog wat chrome delen en een koppelingset. En de cilinderkop komt deze week ook terug en kan dan gemonteerd worden. Hier wat foto's: En nog een originele carterbeschermer gemonteerd. Foto komen nog. Kijken of die past anders komt die weer in de bingo. Gtz Eddy
|
||||
|
||||
Goed bezig Edwin!
Heb je een foto van die carterbeschermer?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Langleve ETKA!
Gr Eddy
|
||||
|
||||
Weer tamelijk wat klaar gekregen vandaag he, morgen nog een beetje. Kunnen we misschien de kabelboom klaar maken om door te trekken.
En ik kijk uit naar vrijdag!!! We zien ons snel weer. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Goed bezig.. Ben alleen benieuwd of je dan niet met de carterbescherming op de grond ligt
|
||||
|
||||
Flink gelachen man, met FunkyF en Old Skool Ivo, man man wat een lol die Frank met z'n bak en braad verhaal..
Er was maar eentje die werkte, en dat was Edwin, die heeft mooi weer wat dingetjes klaar gemaakt. Het gaat helemaal goed komen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
haha, ja het was een lollig bliksem bezoek.
Edwin, die foto's hier "don't do your work justice". Het ziet er in het echt zo gaaf uit! blinkt als een malle en superstrak! Hier nog een piccie die ik tegenkwam:
|
||||
|
||||
Ik heb een pakketje voor Edje!
Eenmaal Kupplungsatz fur 16v. Nu kunnen we vrijdag even lekker knallen. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 24-02-2011 at 18:34. |
|
||||
|
||||
Hey Ronnie,
Dat is mooi had je al aangesproken op msn. Dat het pakketje aan gekomen was in het duitse lager haha. Ja nu kan morgen echt het blok erin. Dus ben benieuwd. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik zaterdag maar eens ff kom kijken.
|
|||
|
|||
Quote:
denk als we dat in de Jetta lepelen hij met de neus op de grond ligt en de achterwielen van de grond komt Ewin ging gewoon ongestoord als of die alleen in de garage was, maar ziet er nu al kneiterrrr dik uit in real-life |
|
||||
|
||||
Quote:
Ergens in deze zin's bouw zit een foutje, Ivo, ben je weer aan het pilzen??
|
||||
|
||||
Quote:
Dat leest zich wel lekker!!