|
||||
|
||||
Abs is bij vw ook vaak storingsgevoelig,had er ook storing in zitten maar ze hebben me servopomp met computer op gestuurd naar speciaal bedrijf waar ze er een nieuwe printplaat er op gezet hebben en de pomp gereviseerd.En het heeft eigenlijk niet zo veel gekost,viel me reuze mee.
Denk alles eraf halen en ombouwen kost meer en is meer werk.
|
||||
|
||||
klopt mja als het weg is is het weg en zal ik er echt nooit meer probleme mee hebben,
mooie bij komstigheid is dat het gelijk wat cleaner word onder de kap iets wat ik toch ook wel erg leuk vind als we dan bezig zijn nu gelijk maar goed want daarna doe ik het zeker niet meer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
... totdat je klaar bent en weer de kriebels krijgt.
|
|
||||
|
||||
die kriebels heb ik nu al maar dat is voor de buitenkant
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hier wordt weer druk gewerkt en ook plannen klinken allemaal netjes
|
|
||||
|
||||
Ja dat is pas nuttig je vakantie besteden
|
||||
|
||||
Goed bezig John!
Zou zelf het beugeltje iets stabieler maken, ik denk dat het teveel beweegt als je er ook nog slangen aan maakt. idee: Als je interesse hebt? incl Weber benzinedrukregelaar |
|
||||
|
||||
zou eventueel wel een iets langer beugeltje kunne buigen zodat ik hem met beide moertjes vast kan zette
dat is opzich geen slecht idee.. het is 3mm staal zit verder weinig beweging in en bedankt voor je aanbod overigens maar nee thnx
|
||||
|
||||
abs,stuurbekrachtiging,alles eruit john,weg met die zooi
dat openluchtfilter gediscussieer ben ik het trouwens absoluut niet mee eens,ik zie niet in wat verschil in filtering zal zijn of je een k&n inlegfilter hebt of een open variant?
|
||||
|
||||
jatoch ik zou met de stuurbekrachtiging nog meer moetie hebbe als met die abs..
al zal het na een stukje gewenning prima te doen zijn hou alle spullen voorlopig nog wel bij mocht ik dan in 2013 de buitenkant spuiten en het bevalt echt niet dat ik dan de stap nog zou kunen nemen om het terug te montere geen idee wat het verschil is met zo'n filter en al zou die er zijn jammer dan die paar kilometer die het ding per jaar aan wegen te zien krijgt is toch bijna altijd met enkelt mooi weer vandaag nog even verder gegaan.. voorlopig even het laatste gweest word nu weer tijd om onderdelen te vezamelen en geld bij elkaar te sparen voor de respray van de motorruimte waar ik me wel nog mee bezig ga houden is het intapen van een flinke berg bedrading
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 29-03-2016 at 21:06. |
|
|||
|
|||
och man, al dat draadwerk als ik er naar kijk wordt ik misselijk!
ik blijf er iig graag vanaf!
|
||||
|
||||
Quote:
Nee jo, Is juist hartstikke leuk! |
|
|||
|
|||
Quote:
och ja... ieder zijn ding. Je moet er gewoon geduld voor hebben! alleen geduld zit niet in mijn karakter!
|
||||
|
||||
dacht het indd in het begin ook maar valt allemaal goed mee
indd met wat geduld
|
||||
|
||||
werkt erg goed martijn! ik vind het een fijne krik
afgelope daagjes weer is een beetje bezig gweest en wel met het opknappen van de bedrading etc! moet zegge dat het langer duurd dan ik verwacht aankomende periode word druk met mn werk dus dan zal ik er helaas niet echt mee bezig zijn even kijke hoe alles loopt maar hoop binnekort de bak voor een revisie weg te kunnen brenge dan in februari/ maart diverse delen aan schaffe die ik voor de respray gedaan wil hebben..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 29-03-2016 at 21:07. |
|
||||
|
||||
goed bezig
|
|
||||
|
||||
+1!
|
||||
|
||||
Mooi project! Waar laat je je bak reviseren ?
Quote:
Sterker nog; klikkerdeklik
|
|
||||
|
||||
Thnxx
bak breng ik binnekort bij vwmk2driver van hier op het forum ben lekker aan de hobby zo als ik is tijd heb komt binnekort nog een mooi steuntje van herm binnen uit Rvs voor de siliconeslang bovenop de radiateur heb toch ook maar een dikke inlaatbocht gekocht voor het spruitstuk eenmaal de dunne erop gehad te hebben was me snel duidelijk dat dat zo zeker niet ging blijven verder weer lekker aan het tapen en solderen geweest nog 2 boompjes dan is dat alvast maar weer klaar