![]() |
|
||||
|
||||
![]() De nieuwe TT in het wild
![]() ![]() Volgens mij staat de auto nog niet eens officieel bij de dealers. Deze stond geparkeerd bij de pool-auto's an PAH.
|
||||
|
||||
![]() wordt vanochtend gebeld door n maat van me
heej, heb net n caravan op de A27 zien staan, metertje of 20 verder stond n passat variant, t nieuwe model.... k denk, nouja, leuk dan he, mooie auto, maar om me daarvoor wakker te bellen... dus, dat was t? neuh, die passat stond compleet in de fik, de hele auto stond in lichterlaaie! is t miss n bekende van hier? hoop iig dat ie goed verzekerd is geweest, of dat VW m vergoed...
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 25-07-2006 at 11:16. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag op het terein van Walibi World een Kermit groen/witte T1, met een hele vage achterkant. Vraag me af of dat origineel is.
En bij de Ketelbrug een Mint groen/witte T2 Pick-up, Chromen met houten imperiaaltje op het dak. Super mooi busje! Bekenden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik weet welke jij bedoeld. heb alleen foto's van vroeger. ![]() Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 23 BEGRAFENISAUTO Kleur(en) Zwart Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 1.140 kg Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 31 mei 1991 Datum eerste toelating 30 juni 1961 Datum aanvang tenaamstelling 11 april 2006 Vervaldatum APK N.v.t.
|
||||
|
||||
![]() vanavond rond half zeven op de A15 bij de shell voor de afslag ahoy een wite T2 met een heleboel kinderen erin en een vrouwtje in een wit jurkje achter het stuur...
|
||||
|
||||
![]() Sta net in de vensterbank te hangen op m'n werk, aan de telefoon met Flat4freak....zie ik de ovaal van Kai voorbij tuffen....zeker naar de RDW geweest ????
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is al eens een topic over geweest. Ik zie alleen dat de foto's het niet meer doen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jah, hij had dezelfde achterkant, alleen dan met 4 ronde achterlichtjes. Heel vaag! Misschien speciaal voor een begravenisauto?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JUIST!!! En goedgekeurd! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Vette shit ouwe !!! ![]() hehehehe Robert was vanmiddag in 7huizen, en vertelde dat hij met brazen aan de foon zat....zegt brazen: "tering, er komt net een vette ovaal ragtop voorbij rijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() deze was het dus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij staat inderdaad nog niet bij de dealers, je kon hem alleen alvast bestellen, en pas ergens in september komt hij uit in nederland. En volgend jaar komt hij zelfs met een TDI motor met 140pk ![]() De nieuwe TT is al zo'n 3,4 weken geleden officieel gepresenteerd door audi op het tennistoernooi Ordina Open (ofzo) Ik moest daar iets opbouwen, en ook maar gelijk ff bij de nieuwe TT, Q7, RS4 en RS6 gekeken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En geen woord gelogen, hey ![]() ![]() Nogmaals gefeliciteerd Kai!
|
||||
|
||||
![]() Op mijn vakantie in zuid frankrijk zag ik bij de receptie van de camping een legergroene kubel staan met bestickering en (gepolijste) fuchs velgen. Het was een nederlandse auto, iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij wel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() onze richard ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag gespot op het tempelplein in sittard , vanmiddag om n uurtje of 4 , n T2 in lichte lak met n groen petje op waar iets op stond (ben t weer vergeten wat dr stond
![]() zat ook nog n mistlampie voorop van iemand van hier? of n bekende? zag er iig erg mooi uit
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond een uur of half één, zilverkleurige mazda 323 met volksforum stikker op de achterruit op de weg tussen Tilburg en Dongen. 10 min later ook nog een (glimmend)zwarte kever in Oosterhout..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is een leuke wagen! hier nog mee plaatjes kijk en vergelijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gr |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JeeWee? Heeft ook zo'n klein hokje als daily. Stond eerst ook nog HOK op. Woont alleen wel in Friesland ![]()