|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik na de eerste veertien kabinetten Balkenbrij ook al, maar Nederland scheen daar anders over te denken.
|
||||
|
||||
Quote:
Snap ik, maar zo'n idioot rijdt toch wel brokken op een gegeven moment. Het zou zonde zijn als je juist jij of je auto daarbij betrokken is omdat je te trots bent om net even van het gas te gaan |
|
||||
|
||||
Quote:
just busting your balls maar als ik het zo hoor zou ik toch in een betere buurt gaan wonen, die mensen zullen dat besef nooit krijgen |
|
||||
|
||||
Quote:
idd,net als toen die film uit zou komen,fitna... iedereen doodsbenauwd en tegen,want dat zou garant staan voor een 3e wereld oorlog. film komt uit en wat gebeurt er?juist,geen ruk...
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat ik maar naar Marokko verhuis. Als ik die lui moet geloven is "thois alles bieter!" namelijk.
|
||||
|
||||
Quote:
hoor ik ook vaak genoeg,vraag me alleen af waarom ze dan in vredesnaam nog hier zitten.... ik zou toch gek lijken om naast m'n 63-jarige buurvrouw in bed te kruipen als ik thuis naast m'n vriendin kan liggen
|
||||
|
||||
Quote:
't Stelde ook werkelijk niks voor. Die man brengt z'n gedachte een beetje artsy-fartsy naar buiten, en iedereen roept dat de nieuwe Hitler is opgestaan. De mensen die ik ken die de film gezien hebben zeiden allemaal "was 't dat???".
|
||||
|
||||
Quote:
heb jij um niet gezien dan? ik wel stelde idd weinig voor,een aaneenschakeling van feiten,meerniet...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, heb hem toen ook meteen gekeken, maar stelde echt niks voor. Paar kleine filmpjes, copy paste van stukjes tekst uit de Koran, wat foto's... enkel en alleen maar feiten. En als je je als strenge Moslim of bange Nederlander stoort aan zoiets, kijk je toch gewoon niet... maar ga dan ook niet hypocriet doorzappen naar het NOS-journaal, want daar krijg je precies dezelfde beelden van dezelfde gruweldaden te zien, maar dan onder de titel "journaal".
|
||||
|
||||
Quote:
wij kunnen samen ook wel in de politiek als die gebrilde klapjosti het kan,moet ons het ook lukken toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Verdient in ieder geval genoeg zo te zien! Partijtje oprichten? Ik vind VOL wel een leuke naam... en neen, dat is géén afkorting.
|
||||
|
||||
leg uit...,VOL?
|
||||
|
||||
VOL zegt genoeg toch? Op is op...weg is weg...vol is vol...(lijkt mij?)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
dat soort acties kan ik alleen maar toejuichen, minder zeiken, meer zelf ondernemen! (ook hier op het forum ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon, vol! Dat is wat het hier langzaamaan is namelijk. Nederland wordt steeds voller, en geen hond die het meer fatsoendelijk geregeld krijgt. In China hebben ze wetten over hoeveel kinderen je mag krijgen om die zelfde reden, en hier wippen de ouders er maar op los, om vervolgens de kinderen naar de voorschoolse opvang te brengen, naar de creche, daarna naar school, dan na de naschoolse opvang, waar de oppas ze ophaalt, en in bed stopt nog vóór de ouders terug thuis zijn. Waarom wil je dan in vredesnaam 'n kind, als je er nooit voor die koter bent. En het dan raar vinden dat de jeugd geen manieren meer heeft. En wat instroom van buitenaf aangaat... ik zeg, grenzen dicht, tot alles hier weer een beetje onder controle is. In die zin dus, VOL! De maat is overigens ook bij velen volgens mij langzaamaan VOL... Ik ben inderdaad zo nu en dan (lees: meestal) een kritische zeikerd, maar zie het een beetje als een voorbode voor waar komend jaar door de rest van Nederland over geklaagd wordt. Bij mij stoort het gewoon net iets eerder dan bij anderen denk ik...
|
||||
|
||||
Quote:
En als ik dan hier en daar wat dt-tjes en dergelijke verbeter, wordt er weer luid geklaagd...
|
||||
|
||||
Quote:
Jullie beide als Minister van Feest?
|
||||
|
||||
Quote:
Woehoe Chris for president