|
||||
|
||||
Heeft er nog niemand weekend? Het is al 13.35 uur en ik zie nog niemand hier actief.....
Nou, ik heb vanmiddag 4 uurtjes TVT ingeleverd, nu lekker binnen zitten muffen tot het buiten een acceptabele temeratuur is, dan weer lekker actief!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Nee, ben aan het werk maar 0% zin. Zometeen een lang weekend van 9 dagen
|
||||
|
||||
Ben ook nog op m'n werk
|
|
||||
|
||||
Ook momenteel nog op stage ...... en totaal geen zin meer
Komende week veel aan de auto werken, moet nog van zijn bumpers ontdaan worden.
|
||||
|
||||
Ben ook nog aan het werk, maar als het buiten dit lekkere weer is dan is het heel moeilijk voor me om zin te maken om mijn werk te gaan doen.
|
|
||||
|
||||
IK HEB WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar niet getreurd, ik mag op koninginnedag werken....
|
|
||||
|
||||
Oh, jij ook al
|
||||
|
||||
Volgende week heeft mijn school vrij, maar op stage hebben ze daar geen kaas van gegeten.
Word gewoon stage volgen voor mij Maandag mijn nieuwe achterbumper ophalen
|
||||
|
||||
Ik moet Koninginnedag ook werken...
Gelukkig maar een paar uurtjes en 't wordt 300% uitbetaald. (waar weer een groot gedeelte van naar de bel.dienst gaat)
|
||||
|
||||
Quote:
Aah ik heb me dinsdag ook nog vrij erbij gepakt |
|
||||
|
||||
ik had vandaag om 12 uur al lekker weekend. wat doe je in zo een geval, je tering zooi thuis opruimen omdat je daar anders geen tijd voor hebt. Dindag ook halve dag vrij...heb ik wel verdient. Met kon dag Amsterdam in....lekke rustig (NOT)....lekker luieren in Vondelpark ofzo. Jointje erbij, koud gerstennat, helemaal mijn dag
|
|
||||
|
||||
Quote:
46% of 48%
|
||||
|
||||
Friday it is! Eindelijk weekend, wat een lange takkeweek....
Ga nu eerst maar eens bbq-en
|
|
||||
|
||||
goeiemorgen allemaal het is weer vrijdag dus weer bijna weekend
En wat gaan we vandaag doen, nou ik ga in idergeval de uitlaat van me vriendin er weer onder maken nadat ze die gisteren eronder uit reed
|
||||
|
||||
ik ben vrij vandaag, lekke rlang weekend.
Ga n straatje aanlegen bij n maat van me, morgen ook, daarna zuipen, en zondag weer verder...leuk! Dan weer n korte week, donderdag middag al weekend en HOPPA naar griekenland voor 12 dagen!!! |
|
||||
|
||||
vandaag lekker een dag vrij!
wat ik ga doen weet ik nog niet auto is nog niet klaar dus dat wordt m niet. denk dat ik maar een stukkie met de motor ga rijden als het droog blijft! En vanavond maar even biertje halen in de kroeg!
|
|||
|
|||
nou hier was het al de hele week rustig want heb vakantie...
vanavond vroeg naar bed (na een paar pilsjes uiteraard) en dan morgen vroeg naar schiphol om naar las vegas te vliegen! .. tot snel mensen. |
|
||||
|
||||
Weekend!!!
Morgen een dagje racen op het Eurocircuit Valkenswaard! me pa had een prijsvraag gewonnen en ze hadden nog een kaartje over ben benieuwd! prettig weekend iedereen! |
|
|||
|
|||
Het is nog geen vrijdag.. maar dit is toch wel een briljant topic
http://forums.fark.com/cgi/fark/com...oteresults&ok=1
|
||||
|
||||
Have fun Knarf ! Ene, foto's he
Voor mij is het ook al half weekend, morgen ff wat kleine dingen van vandaag afronden en dan lassen