|
||||
|
||||
He Erik
Echt hele mooie foto's en zeker een heeeeeeeeeeeeeeeele mooie auto. Grt michel |
|
||||
|
||||
Quote:
Aaah dus toch aangenomen, super man, heel erg gefeliciteerd, daar zit je goed...
|
||||
|
||||
heel vet, veilig aangekomen in w'see.. zijn toch altijd wel speciale foto's die daar vanaf komen
|
||||
|
||||
hej das de piramidekögel, de cleanedmeeting denk ik.
|
||||
|
||||
Gespot:
Staat er mooi bij kerel
|
||||
|
||||
in dit filmpje rij je zelfs nog even voorbij ( wel goed opletten )
http://nl.youtube.com/watch?v=DD_t3_tIY_c |
|
||||
|
||||
jep op 1.58 das erik..
|
||||
|
||||
Met daarachter Frits met de Golf 4 en mijn zus met de cabrio
|
||||
|
||||
mooie foto's! wel cool dat je je auto her en der terug ziet in andermans footage
|
|
||||
|
||||
Ik ben weer terug. De reis is vlekkeloos verlopen en de teller is de 245d km gepasseerd. Maar wat rijd ie nog lekker soepel.
Erg genoten daar in Oostenrijk en genoeg inspiratie voor komende winter opgedaan. De auto zal voorlopig niet meer als dagelijkse ride gaan dienen. Of er nog wat naast komt is nog maar de vraag. Hierdoor kunnen er nog een aantal kleine dingen aan gedaan worden waarna er met de motor en motorruimte aan de slag gegaan kan worden.
|
||||
|
||||
Inspiratie opgedaan
In de vorm van die meid of de 16vg60?
|
||||
|
||||
In de vorm van 16v atmosferisch met een leuke sound?
W'see goed overleefd dus, lekker, toch aardige betrouwbaar toch je edition? mooie auto Erik, kan niet anders zeggen uiteraard! |
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst maar eens sparen, het zal toch wel een meer-jaren-project worden als ik bekijk wat er moet gebeuren.
|
||||
|
||||
Quote:
Iets met ITB's misschien... Die van Dennis (vw-leusden) hebben we ook gebouwd, is echt een leuk ding om me te rijden.... Die BBSen staan UBER..... Mooie Edition Erik...
|
||||
|
||||
Ik had al gehoord van Edwin wat je van plan bent. Maar loont zich dat wel? Is dat daadwerkelijk sneller enzo dan jouw blok?
|
||||
|
||||
Quote:
Maar goed, daar moet nog veel over nagevraagd worden en bekeken worden wat het beste is. Vind het zelf in ieder geval iets leuker als een 20V oid erin lepelen.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat gaat het worden dan....???