|
View Poll Results: Kom jij ook naar de flitsende Volksforum meeting ??? | |||
Ja ik kan niet wachten tot 26 maart | 85 | 36.32% | |
Nee dan hou ik nog mijn winterslaap | 20 | 8.55% | |
Ja tuurlijk : maar alleen als we een groepsfoto maken waar we elkaar allemaal knuffelen | 47 | 20.09% | |
Gewoon Nee | 14 | 5.98% | |
Ja want dan zie ik eindelijk de gezichten bij de namen : gezichten veranderen niet maar de namen wel | 32 | 13.68% | |
WTF is het Volksforum | 24 | 10.26% | |
Ik heb geen eigen mening dus ik rij wel met iemand mee | 12 | 5.13% | |
Voters: 234. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
wordt een BOM van een meet als het weer beetje meetzit!
Wie neemt de bbq mee? eneuh, wie komt er van het verst? Distance 245.4 km |
|
|||
|
|||
normaal gesproken kom ik ook eens kijken!
|
|
||||
|
||||
ben van de partij,
met de polo van het vrouwke c u al zondag
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
Ik hoop ook maar dat het een beetje goedkomt.....
Aan de flyers zal het niet liggen, die zijn vandaag gedrukt!
|
||||
|
||||
Quote:
of erg druk bij de koffieautomaat
|
||||
|
||||
Heb al wat vraag naar smartbandjes (175x55x15)
Mensen nog banden nodig ? Zoals het er nu naar uit ziet kom ik met de spijl.......dus kan m tot het dak volgooien Let me know !
|
||||
|
||||
Dan neem je toch een Plu mee?? We zijn toch verdomme nie van suiker??
Juist.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
PSIESS !! Elk voordeel heeft zijn nadeel....of andersom: het word wel 13 graden !!
|
||||
|
||||
Quote:
uhm, reken je daar dan de plaatsen mee die door de vrachtwagens in beslag worden genomen? k kom dr net vanaf (omdat een jetta blijkbaar n kleinere reservemarge in de tank heeft dan een golf... ja we hebben moeten lopen, 3km!!!), en k denk dat t maar net gaat passen als dr dalijk 100 tot 130 auto's afkomen... en daar komt nog bij dat t een geliefd truckersmeeting plekje is...en die dingen nemen wat meer plek in dan de gemiddelde polo uit '86 en is t trouwens ook toegestaan NIET VW's tussen de VW's in te parkeren dan? mn maat komt met de A4 (dus ook VAG) en hij wil m graag tussen de groep parkeren mee komen dan nog n jetta en een golf MK3 met LEDEREN motorkap...
|
|||
|
|||
Quote:
Op pagina 5 van dit topic staat een foto van de parkeerplaats op zondag, ben er nog speciaal naartoegereden (13.00 uur was ik er)en er stonden toen 2 trucks, dus ik ben er niet bang voor....
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 23-03-2006 at 10:27. |
|
||||
|
||||
Me ovaal, gaat het niet redden, moet nog ff wat gelast worden
Me bus is ook ff stuk, koppeling is stuk en redt het niet voor zondag om dat weer oke te krijgen. Ik rijd met Tim mee, met zijn Olympische sporter VW Auto. lijkt het net of we sportief zijn tot dan, wij gaan rond 12 uur weg uit Haarlem
|
||||
|
||||
@ Chrisjuh:
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
@ Ven : ik heb je goedbedoelde grap weggehaald .
Al te vaak roept een iemand wat en de horde leest voor de rest niks meer en neemt dat voor waarheid aan . Dank je voor je begrip |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik het nog ga redden mn jetta staat bij de garage, en het is maar de vraag of hij zondag weer rijdt...
Anders kan ik wel met een andere trunk komen, een BMW M 320i uit 1983 |
|
||||
|
||||
@ gert : no problemo!
|
||||
|
||||
Hopen op beetje weer...tis al een week prachtig meetingweer...zal nu toch niet gaan regenen zekr!!!! :-(
|
|||
|
|||
Quote:
Lag hier met een dubbele rolberoerte achter de PC.....thx Gert
|
||||
|
||||
500 (beriggies)!!
Hadden we die meet vandaag niet kunnen houden? Prachtig weer ook hier in Fryslân... Zondag zon tussen de buien door, hopen dat ze om ons heen waaien dan!
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 23-03-2006 at 12:27. |