|
||||
|
||||
Als ik jou was zou ik ze allemaal 1 voor 1 aanpakken, maar da's mijn mening...
Geweldige collectie
|
|
||||
|
||||
Ja daarom, eerst even wat andere projecten afronden. Lopen er nog twee, dus is nog te overzien.
|
|
||||
|
||||
En welke gaat er dan eerst Rik
|
||||
|
||||
Haha, nee de blauwe valt qua werk wel meer. Kas heel weinig, motor is het meeste nu al gedaan en het interieur wordt uitbesteed (stof is er ook al). Daarom zaten we te peinzen dat dit eigenlijk wel eens een goed idee zou kunnen zijn.
|
|
||||
|
||||
Zeker minder werk dan de GTI vond die rode ook schitterend en zat volgens mij ook niet extreem veel werk aan
|
||||
|
||||
Die rode? Welke van de zes?
|
|
||||
|
||||
Ehhh even denken de GTD
|
||||
|
||||
Heel goed Rik, een blauwe type 1 zie je niet zo vaak.
Heb trouwens voor 't eerst vanmiddag zelf een rondje met de Rieger gedaan. Helaas zonder z'n 1 en 2, die waren niet bereikbaar . Dat wordt dus weer sleutelen. Last edited by henri3 : 18-05-2014 at 19:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan welke van de twee? Leuk hendri, die versnellingen is gewoon de afstelling van je schakelstangen, stelt niks voor. |
|
||||
|
||||
Had wel wat bekijks, maar of dat om de Rieger ging of 't bijbehorend geluid ? Ik denk beide.
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt mij ook. Haha
|
|
||||
|
||||
Een radio hoeft er zo in ieder geval niet in.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gave foto
|
||||
|
||||
Het is weer gelukt...
Het is dus een '77er in standaard uitvoering. 1.5 motor die helaas weer vast zit. Verder helemaal origineel. Compleet tot het zwarte dash, tunnelbakje en rubber vloermatten. Wel aardig uniek dus weer. Hij heeft ondanks bijna twintig jaar binnen te hebben gestaan wel aardig wat roest opgelopen. Gelukkig zijn de meeste stukken wel te overzien. Helaas stond hij de laatste twee weken buiten, daarmee kon ik er nu weer vissen in houden. Dus maar meteen gestript voor te drogen. Straks gaat hij terug ineen en aan kant. |
|
||||
|
||||
Mooie aanwinst weer ! Succes met het blok losmaken
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
|||
|
|||
Waar blijf je ze halen
En waar blijf je ze stockeren Een Italiaan? |
|
||||
|
||||
Nou, nou toe maar Rik.
|
|
||||
|
||||
Deze was via via, is toch het leukst haha. Tis een originele Hollander, die lampjes waren hier verplicht bij een trekhaak. Opslag is altijd wel een mouw aan te passen.
|