|
||||
|
||||
Laten we hopen dat het te vinden is in 1 van de sensoren
|
||||
|
||||
Quote:
De knippercode moet je ook triggeren. Dat doe je als volgt: Versnellingsconsole/hoesje omhoog. Stekker eronder loswippen en van onder bekijken. Auto van contact. Sluiting maken tussen geel/blauw en een bruine (massa) Auto op contact. Na 5 seconden de sluiting weghalen. Nu knippert code 1. Als je nu weer sluiting maakt gedurende 5 sec en weer lostrekt krijg je code 2. Dit net zo vaak herhalen tot je 4 lange lichtsignalen krijgt.(einde storings overzicht) Nogmaals sluiting maken en loshalen zorgt dat je terug komt in normale modus. Dit is tevens reset voor de storingen. Nadat je bij de volgende rit minimaal voor 1 minuut 40 km/h of harder hebt gereden zijn je storingen uit het systeem. Zijn ze na deze rit alsnog aanwezig dan heeft je geheugen deze storingen opnieuw doorgekregen, en bestaat de fout dus nog
|
||||
|
||||
@VeeDubber
Jeetje top info zeg, dank hiervoor! Heb heel de bentley doorgenomen en dit kwam ik nergens tegen. Even los van de procedure om de knippercode te triggeren heb ik wellicht kans als ik een minuutje boven de 40 rijdt dat het zowiezo al uit gaat. Dit zal tevens de tijd die nodig is om de wielsensoren te herkennen verwacht ik zo. Ik heb met de Corrado alleen nog maar blokje om gereden 500 meter max in een woonwijk. Durf namelijk niet te rijden zonder RDW / APK. Maar volgende week gaat die naar de keuring met een 1 dags kenteken
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H Last edited by yuli : 07-05-2024 at 23:07. |