|
||||
|
||||
Quote:
haha klinkt bekend! is een lekker breed bakkie om te zien ja en het geluid is top. Hij reed woensdag nog weg bij mij en de eerste 9 keer schakelen hoorde ik nog! Het is geen overdreven hard geluid ofzo, maar gewoon apart en mooi vol! |
|
||||
|
||||
Retourtje Drenthe heeft een paar leuke spots opgeleverd... Op de A27 een vrachtwagen met een 911 SportClassic er op, op de A6 (weet ff niet precies meer waar) Henk Wassenaar met de Caddy (dik ding om zo te zien!) en op de A7 een aanhanger met een leuke golf 1 cabrio er op.
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben mijn maatje en ik met Hight gesproken bij Otosam in Purmerend. Hij heeft een Bora toch? Verhaal over de Golf en de motorfiets kwamen mij bekend voor.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan wel kloppen....vanmorgen samen met de vriendin om half8 vertrokken richting Roosendaal om de golf5 gti op te halen met airride... |
|
||||
|
||||
vandaag op mn werk gespot:
witte lage golf 1 met teledials heb hem nog olie en een 65mm uitlaatklem verkocht
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, met zo'n geluid dalijk uit de KR zou ik tevreden zijn. Klonk gewoon goed.
|
||||
|
||||
Vandaag bij vrienden in de straat in Oss:
|
|
||||
|
||||
wat is dat dan?
|
||||
|
||||
Ik geloof een Opel Rekord Caravan??
|
|
||||
|
||||
Quote:
In de Duiker?
|
|||
|
|||
Net deze prachtige kever gespot in tilburg
|
||||
|
||||
Oane, in zijn woonplaats?, vanmiddag tijdens de elfstedentocht. Riep nog, maar weet niet of je het zag.
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe heb je de tocht dit jaar afgelegd Ben? Wer mei it trekkerke?
|
|||
|
|||
Vanmiddag bij de motor elfstedentocht.
Een nette t1. En nog een golf 2. |
|
||||
|
||||
Quote:
Fietske, maar vanwege de wind heb ik de 240km niet vol kunnen maken. En ik vond er ook geen bal aan, alleen maar racefietsers die willen winnen Die T1 moet van mijn oom en tante zijn geweest, die stonden ook ergens onderweg.
|
|||
|
|||
Die T1 moet van mijn oom en tante zijn geweest, die stonden ook ergens onderweg.[/QUOTE]
Bus reed met motoren mee volgens mij. Daar reed hij tenminste tussen. Lag wel redelijk laag. |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze? Dan is het hem, anders zou ik het niet weten.
|
||||
|
||||
@ Mischa:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|