|
||||
|
||||
Net in nijkerkerveen mooie blauwe witte 67er cal look.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die van jouw ook super mooie kleur trouwens.
|
||||
|
||||
Vandaag in en om Breda op de rondweg (zowel Zuidelijk als Noordelijk) een 3-tal Kevers gespot. Eerst een tweetal, waarvan de voorste (donkerblauw?) een schuifdakkie had, hadden lekker de gang erin om vervolgens de A16 op te gaan. De tweede (lichtbruin) zag ik later vervolgens alleen op de Noordelijke rondweg in mijn spiegel.
Weer wat later (ook op de Noordelijke rondweg) een felgele met zwarte striping en '67' erop. Achter de achterruit Wile E. Coyote...
|
||||
|
||||
Nestje mk1's op/langs de N355 vanmiddag. Blauwe tussen Leeuwarden en Hardegarijp(Siep), zwarte en kermitgroene in Noordbergum en nog een donkerrode vlak voor Groningen.
|
||||
|
||||
Zaterdag op de A27 / A58 richting Tilburg:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan zo maar kloppen
|
|||
|
|||
Groene Golf 1 (green_vw_weber?) bij autodemontage zelissen in Sittard, rond 12.40..
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Vanochtend in Breda op de Huifakkerstraat bij de "Snelle Passer" deze jetta:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Stond er vanmorgen ook al, nette Einser. |
|
||||
|
||||
wie legt dat ding nou weer op zn kant neer?
|
||||
|
||||
Quote:
Staat altijd bij een huis op het ventweggetje langs de Mastbosstraat in Breda... Quote:
Zal daar wel werken? Zie 'm in ieder geval regelmatig op de splitsing van de A16 naar de A58 (richting Etten-Leur/Roosendaal). Volgens mij komt-ie dan van het viaduct naar beneden om vervolgens gelijk de afslag te pakken?!
|
||||
|
||||
Quote:
Zal inderdaad Green_vw_weber geweest zijn, die werkt daar namelijk
|
||||
|
||||
Quote:
Staat bij ons in Princenhage. Geen forumlid hier geloof ik. Zat er een vrouw in? |
|
||||
|
||||
Vandaag gespot op de Kapittelweg in Breda, Polo Derby 2e type geloof ik (heet toch classic?). Bordeaux rood, matzwarte kap, had een steiger op zijn roofrack .
|
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad ik heb em ook zien staan rond 1 uur |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik krijg hem niet rechtop, foto op de laptop is gewoon goed
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn bekenden van mijn vriendin, en zitten inderdaad niet op het forum. |
|
||||
|
||||
Vandaag gespot tussen centrum Heerlen en station Heerlen de Kissel, een rode Polo 6N met dik bumper-kitje rondom en witte achterlichten. Bestuurd door een donkerharige jongedame.
Daarna een lage goud-kleurige Golf 4 TDI met rode DI, ook met witte achterlichten en glimmend setje velgen.
|
||||
|
||||
Dat was trouwens rond half zeven / zeven uur. Effe later net buiten Heerlen centrum nog een witte Passat gezien, facelift van de 35i... hoe heet dat ding ook weer, 3B? Weet niet zeker of ie nou zo laag moest liggen, of dat dat kwam door de aanhanger die er achter zat, maar hij was behoorlijk plat!!!