|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
2 dingen: 1ste ding = oh shit!!!
2e ding = lose the rear wiper!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
blijven mooie auto's Wassenaar die bora's
Last edited by variant110 : 21-11-2011 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
................. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Even snel een vraagje
Is dit laag met 18" 215/35/18? Ik krijg hem maar niet lager op lucht.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je een 4motion stang? Wielkasten bewerkt? Framenotch?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 4motion stang.
De voorste wielkasten zijn omgerold en verder komt de as niet eens tegen de chassis balk aan. Er zit ongeveer nog een halve cm tussen.
|
||||
|
||||
Ook aan de passagierskant? Wat voor air heb je eronder dan?
|
|||
|
|||
Nee ook niet ik heb een setje bss er onder.
|
||||
|
||||
Ja daar ga je al
Wel een raar verhaal, mijne ging in het begin ook niet echt heel fanatiek omlaag (met 4motion stang), behalve op 17ers. Afgelopen seizoen zijn mn wielkasten omgeklopt en een framenotch nu gaat hij toch vrij diep, linkse as op de stabi. Blijft hij ook niet op de band hangen ofzo, lijkt me niet met die wiel/band combinatie maar goed, anders weet ik het ook niet. Trav, that's dope as funk!
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks for posting in english Misha |
|
|||
|
|||
Nee de banden lopen vrij.
Ik kan de auto ook helemaal op ze laagst zetten en nog rond rijden. Het rijd niet lekker maar het is wel mogelijk. Hij ligt dan denk nog 2 cm van de grond met het subframe.
|
||||
|
||||
Als die pic die je post helemaal omlaag is dan kan ik moeilijk geloven dat je subframe 2cm van de grond ligt.
Het is best een big deal als je 't frame op de grond legt, doorgaans moet je daar zo'n beetje alles voor kort slijpen. Kan je 't niet vragen aan de verkoper? Of Bob van BSS, die heeft vaker met het BSS bijltje gehakt ..
|
|||
|
|||
Ik heb hem al diverse keren gemailt over het lager leggen en hij zij dat er 2 sorten zijn korte en lange poten en ik zou de korte hebben dus hij moet al laag liggen.
Nu zitten er wel 2 moeten op de dempers gelast maar als ik die er weg haal scheelt dat maar ongeveer 5 mm. Maargoed alle beetjes helpen dus dat ga ik er eerst af slijpen.
|
||||
|
||||
Ja zoals Misha al zegt op die foto lig je nog geen 2cm met het subframe van de grond daar moet je nog al wat voor aanpassen.
Want je komt op het laatste zelfs op een punt dan liggen je draagarmen vast tegen het subframe dus niemand kan het subframe op de grond krijgen zonder het subframe gedeeltelijk te versnijden en weer te lassen Op die stand sta ik dus en ga echt mijn subframe niet versnijden Notch is zeker nodig en wielranden omkloppen. Als ikm op het laagste rij raak ik overal de grond met de achterste motorsteun want die ligt het laagste(ben mk2 gewend dus schrik me soms dood )
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik soms ook als er ook maar een klein bobbeltje in de weg ligt van een wortel o.i.d. dan pakt hij hem al op het subframe bij de achterste motorsteun.
Maar wat voor een bandenmaat heb jij? Ik denk dat het dan kwam omdat het pad niet recht ligt dan lijkt het lager.