|
|||
|
|||
Quote:
Hey Niels, Wij waren op de motor en kwamen vanuit alphen. Vanaf de BP zeg maar. Dus kan kloppen dat we niet zo opvielen. Maar zag er gaaf uit hoor normaliter rijd ik in een bruine mk3 met burberry prints Verder spot ik ook regelmatig ter hoogte van de kwakel een champagne mk2 golf knetterlaag + gele lampen en op Audi gulli's. Last edited by timmiej : 11-05-2010 at 08:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
stond jij dan pas (dacht vorige week) bij de truckwas in bodegraven?Daar stond een mk3 met vento front en porsche velgen met zo,n print erop. |
|
||||
|
||||
Gister bij mij op school in Roermond:
Erik. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja inderdaad dat was ik. Was even spulletjes halen bij Goedhart voor de Buell . |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan heb ik jou zondag ook gespot Jij stond voor het stoplicht te wachten met nog een paar motoren... Mooie motoren, heb zelf ook wel een zwak voor Buell
|
||||
|
||||
Quote:
Dan snap ik wel dat je de auto daar parkeerde Mooie wagen trouwens Ik reed voorbij in een lage grijze golf 2 |
|
|||
|
|||
Quote:
Niet gezien helaas maar zal volgende keer zeker opletten hier in de buurt En ja ik ben één keer het terrein bij goedhart opgeweest en heb de drempel daar weer wat lager gemaakt . Was ook wel de laatste keer meteen. |
|
||||
|
||||
zojuist op de westerweg tussen alkmaar en heerhugowaard een witte mk5, verlaagd op steelies met shocker sticker op de kofferklep
|
|
|||
|
|||
Net op de werflaan in zoetermeer een punt gave kever uit '72 gespot. Leek net alsof de auto net was over gespoten, zo mooi stond hij in de lak. Met een bordeaux rood doek van het open dakje... Kenteken was 05-01-VS.
|
||||
|
||||
RJ gespot op het forum van v8power.nl:
Ff spiegeltje kijken en hup voorbij die melktank
|
||||
|
||||
Gisterenavond rond de klok van 21:30 uur in Rotterdam op de Noorderhavenkade een mooie kevert! Erg slechte foto... maar ik was tegelijk enorme #@$*$# drempels aan het ontwijken. Echt niet normaal wat ze in die wijk wegleggen aan drempels de andere irritatie was het vinden van een parkeerplek
Last edited by Dirk : 12-05-2010 at 11:18. |
|
||||
|
||||
Gisteren in Breda een beige MK1 met G60 steelies eronder.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Originele hoogte? Dan was het Jan (spijlbus dot tk)
|
||||
|
||||
Ja, volgens mij wel. Ik spotte h'm nog net in mijn ooghoek.
|
|
||||
|
||||
maandag in Oudenbosch bij het station een donkerblauwe golf 3 op zwart staal, lekker laag
iemand van hier?
|
|||
|
|||
vandaag in oud gastel, een superlage witte golf 1 op teledails.
|
|
||||
|
||||
Zeend in de Terrano met een blauwe Golf 1 op de trailer
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Sittard:
Een rode golf mk3 US
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook gespot, maar zonder Golf op de ambu. In Burgum thv de Esso.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag hem rond kwart over twee bij de Falom, richting Feanwâlden.