|
|||
|
|||
Een myna pomp met 8mm plunjers? of nog groter? een Holset turbo? Handbak of automaat?
Toevallig al op de vermogensbank geweest? of een idee van het aantal paarden? Ben met een dergelijk project bezig, alleen dan niet in een jetta
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Quote:
is die van jou?stefan had me het filmpje al geappt,echt tof.zijn super blokken,heb er zelf ook al genoeg mee gestoeid. wat voor pomp zit erop nu?van een 3,5ltr? wij willen nu 1 gaan bouwen met een MAN pomp erop,moet in een g-klasse komen[off-road rally]
|
|||
|
|||
Auto is van een vriend.
pomp is van een OM603 en aangepast door Myna oid. Ik meen 7mm plunjers maar het kan ook groter zijn, is in ieder geval goed voor 400+ pk. Turbo is nu nog origineel maar er ligt een Holset HX40 klaar om te monteren. Alleen moet er eerst een spruitstuk gemaakt worden en de vraag is of dat nu nog lukt voor Worthersee. Anders blijft de originele turbo nog even een tijdje zitten. Zit een handbak aan. Vliegwiel is enkelmassa van een andere mercedes en afgedraaid zodat hij vlak is. Vervolgens een Sachs Racing koppeling voor een BMW pasgemaakt. Handbak is een Getrag 265 van een oude BMW 535i met het koppelingshuis omgelast. |
|
||||
|
||||
Wel knap, niet leuk
|
|
||||
|
||||
Is er ook video marteriaal van de Jetta??
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Nog niet online..
|
|
||||
|
||||
Jawel. Staat een filmpje op de FB pagina van je maatje
|
||||
|
||||
en op mijn whatsapp......
|
|||
|
|||
Quote:
Aha... FB doe ik zelf niet aan... Een filmpje van donuts maken overdag? Dat is de meest recente dan. |
|
||||
|
||||
ja dat filmpje.ik heb even zitten pielen om dat filmpje hier te krijgen,maar ik kan het niet gedaan krijgen.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sorry lukt mij ook nie!
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is hetzelfde verhaal als in mijn voorsteltopic op dit forum. Er waren een paar mensen daar ook wel geinterreseerd en ik vond het wel leuk om hun reacties te zien op een VW. |
|
||||
|
||||
echt dik is die nog niet maar dat komt nog wel
|
|
||||
|
||||
Van buiten lijkt het al heel wat !!
|
||||
|
||||
onder de kap begint ook wel wat te lijken
|
|
|||
|
|||
Gewoon zoiets inbouwen, dat kijkt wel leuk en klinkt nog leuker..
Deze is van de vriendin van de eigenaar van de Jetta rwd. Staat ook netjes op kenteken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die gasten hebben wel meer van dat spul kwamen wel een bij ons in de zaak voor onderdelen voor hun Amerikaan. Volksdub vorig jaar is i met deze cabby nog ff daar geweest |
|
|||
|
|||
dat zullen onderdelen voor zijn Suburban zijn dan. Hij heeft een stuk of 20 auto's schat ik.;-)
|