![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een 16v zuiger, maar alleen geen van Volkswagen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Foto's die ik gisteren heb gemaakt, op het industriepark in Bree België.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() velgen staan erg goed !
![]() zondag ook naar heerde toevallig ? kan ik hem i.r.l bekijken..
|
||||
|
||||
![]() Nee sorry, zondag heb ik familie verplichtingen, dus geen treffen dit weekend.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() jammer, misschien nog een keer op een ander treffen
![]()
|
||||
|
||||
![]() 19 september wel aanwezig op het MK1 Treffen in Assen, dus als je daar heen gaat dan kun je hem zien.
Gr Ronnie.
|
||||
|
||||
![]() Deze week (als het weer het toelaat) even bekijken wat ik allemaal nodig heb voor het spruitstuk te kunnen vervangen voor de spaghettie. Ik moet namelijk even uitzoeken waarom er een kleine leiding loopt van de carburator naar het uitlaat gedeelte, of ik dat nodig heb ik geloof zelf dat dit is voor de betere start en stationair loop van de motor in de winter. Als iemand hier tips over heeft dan hoor ik die graag.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Regel maar een mooie lange colonne vanuit t diepe zuiden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kun je gewoon weg laten, is de verwarming van het inlaatspruitstuk. Even de originele ingang op het inlaatspruitstuk afdoppen en je bent klaar. Ik heb het spruitstuk van een G40 erop ivm de grotere diameter. Daarmee heb ik even gereden met de originele carb. Reed prima, nu inmiddels Cv-carbs en dat loopt nog beter. Gr, Pim |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
top Don, vindt het echt een mooie cup ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke Pim bedankt, ik dacht al dat dat zoiets was. Ja moet nog ff sparen en dan neem ik contact met je op voor die carb's en inlaat. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas zullen we maar met z'n 2en zijn. Die dag een Cabrio en mijn Jetta. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien dat ik mee kan rijden! Hopelijk is mijn Jetta dan eindelijk zover om te kunnen rijden, na 2,5 jaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan laat je me maar wat weten, geen probleem.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Vandaag eens onder de wagen gekeken, ergens blies hij lucht weg, waardoor de motor vaker uitviel en de wagen erg veel benzine gebruikt. Eenmaal onder de wagen zagen we (eddyvwone en ik) dat de geribbelde uitlaat buis was gescheurd nu krijg ik morgen als het goed is een nieuw flexibel stuk en een rechte buis van diameter 40mm, en zaterdag word het nieuwe spaghetti spruitstuk gemonteerd zodat alles weer netjes dicht is en waarschijnlijk ook iets wat beter zal lopen.
En dan even sparen voor de motorfiets carburateurs incl spruitstuk, van SjefG40. Om toch net even dat beetje meer vermogen te hebben want 44kW is wel erg min. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Zo net even met eddyvwone, het spruitstuk gemonteert, na wat aanpas werk paste het eigenlijk goed, maar goed het moet wel nog even afgelast worden morgen, het hangt nu in klemmen, maar het lekt dus hier en daar wat. Maar man o man wat een wereld van verschil, je voelt echt dat hij een stuk beter loopt en ook echt meer koppel heeft gekregen. Ik weet dat het raar klinkt maar het is echt maf dat zo'n spruitstuk zoveel verschil kan maken.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als de passat morgen niet opgehaald word rij ik ook wel mee, ben je AL met 3! ![]()
|
||||
|
||||
![]() jaja
met de limburger geklust spruitstukje is al niet meer mooi chroom maar gaat al de blauwe kant op hihi. loopt een stukje beter moet morgen alleen nog een beetje gelast worden en dan is die klaar. groeten eddy Quote:
Golf 2 GTI 16v edition Golf 2 GTI 8v edition Golf 1 Cabrio GLI Golf 1 1.1 ombouw naar 1.8 GLI Last edited by eddyvwone : 10-09-2010 at 21:06. |
|
||||
|
||||
![]() Een paar plaatjes bij de praatjes..
Het spruitje begint al mooi blauw te worden. Het enigste wat er moest aangepast worden was eigenlijk de steun voor de G-lader eraf slijpen en er zou nog een buisje in gelast moeten worden voor de carburateurverwarming. Maar ik denk dat ik laat, moet ik morgen even kijken. En hij ploft nu lekker in de uitlaat als je hem laat uit rollen. Echt te gek. Eddy nog bedankt he, Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit zo,
Dit is een van de dingen die ik ook nog moet aanschaffen. Zou de carburateurverwarming eraf laten, deze heb je niet nodig als je met motorfietscarbs gaat rijden. Rij zelf ook met motorfietscarbs en daar zit deze aansluiting niet op. Dus zou zonde zijn om aan je goed uitziende spruitstukje te lassen en je het straks niet meer nodig hebt. Erik. |