|
||||
|
||||
mijn aee (ook een 1.6 uit een polo) wilde eerst ook niet goed stationair blijven draaien heb er toen een maatje groter stationairsproeiers ingezet en opnieuw afgestelt , weet natuurlijk niet of het bij jou hetzelfde gaat zijn maar je kan het eens proberen
|
|
|||
|
|||
Quote:
had ik al geprobeerd maar dat heeft geen functie. het blijft het zelfde probleem. |
|
|||
|
|||
,
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 21:40. |
|
|||
|
|||
.
|
|||
|
|||
.
|
|||
|
|||
Quote:
Indd ik bedoelde die twee pijpjes die net even iets hoger zitten. Alleen hebben deze carbs die pijpje helemaal niet. De brandstofdruk is helemaal goed want dr pomp die ik gebruik komt van men vorige auto en dat liep heel goed. |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 21:41. |
|
|||
|
|||
Quote:
Oke dan moet ik eens een andere set proberen. Ik gebruiken een hardi pomp. |
|
||||
|
||||
Quote:
Was ook mijn bedoeling zo goed als mogelijk voor bereid daar na toe gaan
|
|||
|
|||
.
|
|||
|
|||
Quote:
Een goede voorbereiding is natuurlijk het halve werk! Ik had me geconcentreerd op vanalles maar schijnbaar niet op m'n ontsteking. Feit dat ik een tweede keer moest lag echt volledig aan mijzelf helaas
|
||||
|
||||
Uiteindelijk gaat het om het eind resultaat
|
|||
|
|||
Quote:
Ontsteking kwam van een 2f. met halgever en een losse ontstekingsmodule (?) werkte heel behoorlijk volgens Ruud. Waarom gaat jou voorkeur uit naar een MH ontsteking?
|
|||
|
|||
.
|
||||
|
||||
9 mei staat mijn afspraak bij Ruud
Polo 2 Coupe met 1.6 AEE, 268gr nokkenas, S.Pot bewerkte cilinderkop, R6 Carbs, NZ ontsteking, NZ vliegwiel en volledige open RVS uitlaat met een Powersprint einddemper. Loopt nu al een beetje, maar totaal niet goed. In ieder geval voldoende om door de APK te komen. |
|
||||
|
||||
Ik ga na het weekend ook mijn afspraak maken ,hoop daar voor ook nog even door de apk te lopen
|
|||
|
|||
Quote:
NZ ontsteking droppen voor een andere, schijnt dat dat beter is (al weet ik niet meet exact hoe en wat maar heeft te maken met de mechanische vervroeging ofzo in het ontstekingshuis, meneer Pot weet dat wel) |
|
|||
|
|||
.
|
|||
|
|||
Dat is zo maar meneer pot was toendertijd heel duidelijk
Dump de NZ ontsteking voor beter |
|
|||
|
|||
Ze zijn er weer!!!
Spruitstukken voor CV-carbs. Na enige ontwikkeling hebben wij een nieuwe lijn producten kunnen bewerkstelligen. -Vervaardigd uit aluminium. -Snellere levertijd en perfecte pasvorm door cnc-techniek. -Wordt geleverd met een passende inlaatpakking. Prijzen (standaard versie): Smallblock 8v: €275,- Smallblock 16v: €275,- Bigblock 8v + adapter plaat + pakkingset: €375,- Bigblock 16v: €275,- Opties: -Enkele aansluiting voor rembekrachtiger €15,- -4x Vacuüm aansluiting -€30,- -4x Vacuüm aansluiting en enkele aansluiting voor rembekrachtiger -€34,- Naast de spruitstukken kun je bij ons ook voor de carburateurs terecht. Een carbset is bij ons volledig nagezien en waar nodig gereviseerd. Prijzen vanaf €175,- Om het feest compleet te maken hebben wij ook talloze accessoires leverbaar -Nodiz Pro 3D onstekings ECU en draadboom. €400,- -Brandstofpompen vanaf €60,- -Gaskabel mechanisme €45,- -Pipercross PX600 & baseplate €150,- -Balance bar om betrouwbaar de rembekrachtiger of MAP sensor te kunnen aansluiten €100,- -Synchroonmeter €75,- -Hoofdsproeiers €40,- per set -Kelken Custom made specifiek voor jou set-up €175,- Ook spruitstukken voor motor-itb's en maatwerk spruitstukken behoren nog steeds tot de mogelijkheden. Mvg, Pim Bonne Dub-Detail Last edited by Dub-Detail : 20-07-2014 at 10:32. |