|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
Dikke rat hoor! Maar watvoor uitlaat is dit? hij is niet orgineel toch? -------- Mijn Jetta: Last edited by Archiebald : 23-09-2010 at 06:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
weer ff op staaltjes
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, dat is een originele demper, met een tafelpoot van de ikea erop gelast, en de orginele achterste uitlaatsteun er weer op gelast. |
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt sterk op mijn oude jetta
|
|||
|
|||
En dan klaag ik over steenslag
|
||||
|
||||
Quote:
zo vind ik hem eigenlijk het mooist dikke mk2
|
||||
|
||||
Quote:
idd, dit lijkt meer op asfalt-exeem |
|
|||
|
|||
Heerlijke twee heb je Dr.Bob
|
|||
|
|||
Ondertussen zitten de wielkuipjes er ook weer op, even nieuwe pic's maken nog... |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, dat is toevallig..... ik heb idd wel eens de vraag gekregen op een ander forum of ik hem van jou had gekocht..... maar om het eerlijk te zeggen, heeft die van jou wel een beetje als voorbeeld gestaan......(google, en dan met benz doppen) |
|
||||
|
||||
Quote:
leuke golf! heb hem al vaker gespot bij Custers werk zelf een eindje verderop, bij Allers (daf garage)
|
||||
|
||||
dit is trouwens mijn daily.
met 9a motor, spaghetti en een korte 5bak. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us wielen vind ik persoonlijk wat minder, misschien een set verbreed staal in de toekomst..
current rides: Bora TDI 96kw '02 on air (Daily) Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project) Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily) Last edited by Emiel-64 : 24-09-2010 at 18:14. |
|
||||
|
||||
Ik zie hier het halve Puchforum voorbij komen joh
|
|
||||
|
||||
jeweettogh, damesbrommerrijdent tuig is 't
|
||||
|
||||
Quote:
en wie is hier mee begonnen???? |
|
||||
|
||||
hier de mijne ,,
ombouw na tdi .. vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
en hier de motor die daar word in gezet ..
vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
3 op een rij
3 GTI's op rij
|