![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag bij GAMMA Bussum, wit/blauwe T1 met dakrek, kenteken EZ-66-68. Zag er leuk uit!
|
||||
|
||||
![]() Vanavond rond 19.00 een legergroene 181/kubel op de A16, waarschijnlijk naar de ACN onderweg.
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag Lieuwe gespot, reed zo'n 2 auto's achter je, vanuit Dokkum naar Damwoude! Ziet er zeer goed uit Lieuwe!
|
|
||||
|
||||
![]() Antraciete Corrado vanmiddag in Leusden reed eerst achter mij. Was een G60 nu een Kompressor, tussen de achterlichten een plastic plaat zodat het lijkt op een dicht kofferdeksel.
|
||||
|
||||
![]() Net op het parkeerterrein bij Alexandrium (Rotterdam)
T1 AM-00-... |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag zag ik de ex type 1 van Jarno Ardesch, de G60, Porsche cup 2, cabriobumbers en kenteken beginnend met GS, wat deed deze auto nou in Zwolle, Heimwee????
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen een mooie rooie golf 1 op pirelli's gespot in Musselkanaal
![]()
|
|||
|
|||
![]() zaterdag avond 15-7 op de parkeerplaats van het van der valk hotel te eindhoven !
een witte 3deurs jetta mk1 met imperial en netjes op zijn buik ! iemand van hier ?? gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() dag of twee terug n blauw witte T1 gespot in sittard
stond om de hoek, bij rob van MIVW in de straat. dacht eerst dat t der alte was, maar zag er toch wel n beetje afgeleefder uit had n meegespoten VW logo voorop (ook blauw dus) en louvre raampjes aan de zijkant had t kenteken opgeschreven, maar ben t briefie kwijt ![]() verder nog twee corrado's gespot, eentje voor t station van sittard (dacht boreaux rood / paars) en de ander op de parkeerplaats van SANKO in sittard (n zwarte geloof ik). bijde tussen half drie en drie uur afgelopen vrijdag gisternacht, uurtje of 1 's nachts nog n witte golf 2 met grijs voorscherm op de leyenbroekerweg gezien. lag aardig plat over de weg te schuiven ![]()
|
||||
|
||||
![]() gespot in spijkenisse bij autobedrijf harrie meijndert een dikke golf 1 met bbs, parelmoerrode lak, klein luchtrooster in de motorkap, rolkooi, sparco's en achter de grille een dikke intercooler. ik weet niet of hij daar te koop staat maar hij stond wel in de etalage.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey, op woensdag stond er ook 1! Weet alleen niet of het dezelfde was. ![]() Maar goed, net (ongeveer 19:45) op de Ooostweg of Afrikaweg (weet niet helemaal precies meer waar ik hem zag... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() deze polo??
![]() dat is pepieg40 |
|
||||
|
||||
![]() Split in de Caddy richting Leeuwarden. Stond naast hem bij stoplichten 'Bruine ster'. Was ook in de Caddy.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan best! Hij lijkt er in ieder geval wel heel veel op! Cool ding, wel! ![]()
|
||||
|
||||
![]() op de kruithuisbrug in delft witte T2 met een nuon reclame sticker op het achterscherm...
rond een uur of 15:30 zo een beetje...
|
||||
|
||||
![]() vandaag rond 1300 tegenover t KLPD kantoor in driebergen
mk1 cabbie in parelmoer wit rood vw logo voorop en gepolijste ATS cup velgjes
|
||||
|
||||
![]() Wie o wie vloog hier vanavond met een snelle, lage kever bij mij door de straat? Kleur: donkerbruin-achtig met creme wit, heldere koplampen, kenteken met in het midden de letters "GA". Aan het geluid te horen was het geen luchtgekoelde boxer maar eerder iets van een Golf 2 GTI of 16V motor!
Wie heb ik gespot? In Zwaagwesteinde! |
|
||||
|
||||
![]() 21-7 vrijdagavond, uur of half 8 volgens mij, en grijze (?) golf 1, lekker laag, we kwamen elkaar tegemoet rijden op de hasselaarsweg in langedijk, ik reed in een beige jetta 1, iemand van hier?
|