|
||||
|
||||
Heel mooi Nigel!
Ook de breedte tegenover de schermen is heel mooi, steken niet te ver uit. De spoorverbreders zoals jij ze hebt, ken ik wel. Worden veel gebruikt in de 4x4 wereld. Ben ikzelf altijd wel over te spreken!
|
||||
|
||||
@Arend: Ik heb nu eindelijk eens een goede krik aangeschaft na jullie discussie in mijn topic
Goede foto's komen pas als de wielen klaar zijn en de bandjes eromheen liggen @Chris: bedankt man, ik ben straks eens benieuwd hoe ver ze uitsteken als de banden eromheen zitten en de schroefset lager staat...
|
||||
|
||||
proficiat met je plaatsje op de corradoforum kalender
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dank je
|
||||
|
||||
moooooi! bandjes erom en de sneeuw in
|
|
||||
|
||||
Quote:
Whaha, de sneeuw is alweer weg nu Eerst de velgen maar eens naar Puc brengen alvorens er bandjes op komen
|
||||
|
||||
Heb je meer foto's? Ook van de voorzijde?
|
||||
|
||||
Quote:
Dit was een soort sneak-preview, dus dat wordt nog minimaal een maand wachten op foto's Erik
|
||||
|
||||
Hey Nigel,
Staat de C erg mooi! |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Mark Vandaag de wielen naar Puc gebracht voor een blingbling behandeling Ik hoop ze binnen 2 weken weer terug te hebben. Zo heb ik ze gebracht: Begint alles eindelijk een beetje vorm aan te nemen
|
||||
|
||||
Dan komt het wel goed, heb daar nog nooit iets van zien terugkomen wat minder mooi geworden was
|
||||
|
||||
Quote:
Ja daarom Ik heb liggen kwijlen op die verdichte wielen die hij in de kelder had staan, omg wat is dat mooi
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik de harten even bij Puc opgehaald zodat ik ze eens goed kan schoonmaken. Overal zat remstof ingevreten
Maar met het wondermiddeltje van Cloontje is dat geen probleem, bedankt nog Voor het schoonmaken: Na het poetsen: Morgen even de steenslag bijtippen en de harten in de was zetten. Ook even de boutjes goed schoonmaken want die zijn bruin ipv zwart en dan kunnen ze weer terug om gemonteerd te worden
|
||||
|
||||
Woow nice! Goed middeltje inderdaad.
|
||||
|
||||
Mooi geworden Nigel!
Wat voor middeltje is dat?
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Chris, nu de rest nog Ik heb ze schoon gekregen met profi velgenreiniger van System
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 11-02-2010 at 23:38. |
|
||||
|
||||
Snel even geprobeerd of het nut heeft om de boutjes op te poetsen
Het verschil is duidelijk, nog 79 boutjes te gaan haha. Direct ook maar even de BBS naafkapjes opgepoetst zodat ze niet meer zo dof zijn...
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit jongûh!
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Bbs
Hey Nigel,
Wat een geile wielen blijven het toch ben benieuwd naar de randen zometeen! En zeker een wonder middel zeg waar je de wielen mee hebt schoongemaakt Gr. Rick |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Rick, Ik blijf het ook ontzettend geile wielen vinden telkens als ik ernaar kijk Kan niet wachten tot het goede weer (lees geen sneeuw en pekel) aanbreekt. Gr.Nigel