|
||||
|
||||
Maar wel een zuigertje met die wappers erop
|
||||
|
||||
Geen stress...de Slikker is nog niet weg...staat niet in de weg
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp doe je je Swallow weg?
Waarom eigenlijk ik heb deze thread al eens helemaal gelezen voordat ik me hier had aangemeld. En ik was erg enthousiast over wat je allemaal van plan was. Maar nu lees ik dus als ik het goed heb dat je hem weg doet |
|
||||
|
||||
Niks is zo veranderlijk als een mens...dus ook ik!
Tijdje met 2 Golfjes in de garage....de witte zo goed als klaar..de rode veel werk...Plannen om de rode te verkopen..en zo wat ruimte in de garage te maken..(sinds kort een hobby erbij..) De rode te koop gezet,geen reacties..logisch ook,zit veeel werk aan..en prijs was hoog...hmm...prijs zakken dan?Nee...vond ik zonde...niet vanwege het geld,maar dat de rode dan weg zou gaan...Hallo?!?!Hij staat te koop!....oja..sukkel.. Met 'teammember/clubmattie/holmaatje' overlegt en gepraat...rode blijft...witte 'moet' weg... De witte is gister verkocht,word binnenkort opgehaald... Plannen die er nu zijn...de 'slikker' blijft hoe die is...maw...de 'patina' die hij heeft,blijft,dus niet lassen en spuiten aan de buitenkant..alleen wat moet voor de apk...schroefset en de RS-en gaan er terug onder... Volgende stap word,dat hij tecnisch vernieuwt gaat worden,rondom schijven,uitlaat,tank met benzinepomp...remleidingen en benzineleidingen nieuw..motorruimte stralen en lassen en spuiten....en dan...dat houden we nog even in het 'midden'...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Hahaha, goed verhaal !!!
Maar hou ons op de hoogte van de vorderingen !! Groeten Fred
|
||||
|
||||
begrijp er nou niks meer van chris
nouja we houden deze topic maar goed in de gaten |
|
||||
|
||||
Vandaag gedeelte van de nieuwe plannen opgehaald...180pk 20V Turbo (APP)
Volgens vele misschien 'heiligschennis'...een 20V Turbo in een Swallowtail bouwen... Had tot vorige week de witte GTI als 'snelle mk1' en de Swallow als 'originele/standaard mk1'....maar vind de rotte looks van de Swallow te leuk..en nog leuker als die snel zou zijn...dus de witte weg...en de rode gaat echt een zgn 'Sleeper' worden... Zo staat de Golf er nu bij.. Binnenkort schroefset en de RS-en er weer onder,en gaan we van de zomer weer wat meetings bezoeken,en van de winter gaat de ombouw gebeuren..
|
||||
|
||||
gaaf
|
||||
|
||||
Chris 75 is een te mooi bouwjaar om weg te doen en wie wil er nu niet met zijn kop in de zon zitten?
Dat je überhaupt getwijfeld hebt deze weg te doen.. De plannen klinken weer als vanouds erg goed.
|
||||
|
||||
Ja..de rode trekt me toch meer dan de witte,als ik zou moeten kiezen.
De witte was niks mis mee,maar men moet soms een grens trekken,en 3 project auto's (en sinds kort 2 Vespa's) vragen veel aandacht. Plannen gaan wel iets verder als de standaard 180pk erin te bouwen,maar hoe en wat zien we van de winter wel.. Eerst veel spullen verzamelen.
|
||||
|
||||
Het commentaar is tot nu toe nog goed.
Bij mij was er nog wel een beetje commentaar omdat ik een tdi in mijn swallowtail plant. Dit belooft in ieder geval veel goeds. Diesel is voor mij een stuk voordeliger maar anders zou ik ook voor zo'n 20 kleppertje gaan. Dit gaat als de brandweer straks, heb gisteren toevallig nog in mijn buurman zijn Ibiza Cupra FR gezeten en wat een geweld is dat. |
|
||||
|
||||
Haha..commentaar zal hier ook nog wel komen...opzeker van 1 bepaald iemand...
|
||||
|
||||
is toch juist mooi een swallowtail lekker er uit laten zien als zijn leeftijd doet vermoeden met een dik blok erin wat juist niemand vermoed..
|
|
||||
|
||||
ik vind het in iedergeval super chris! en die vespa's trouwens ook heel vet..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De sleeper gaat gaaf worden, niks is zo geweldig als een gare koets in de originele look die dan technisch helemaal aangepast is
|
||||
|
||||
das wel ff hele andere koek ineens wat je van plan bent haha
ben benieuwt |
|
||||
|
||||
klinkt weer leuk Chris.
en jou kennende zal die wel wat sneller gaan worden als standaard veel plezier met bouwen van de winter.
|
||||
|
||||
Leipe Shit Ouwe !!
|
|
||||
|
||||
zonder mensen als jij was hij al 10x opgeknepen geweest, dus al leg je er een turbinemotor in... mijn zegen heb je.. ben benieuwd.
|
||||
|
||||
Succes
|