|
|||
|
|||
zeer nette wagen Marco
|
|
||||
|
||||
Die witte wielen staan hem erg goed (ook al zijn het "maar" winterwielen)
|
|
|||
|
|||
mooie wagen, word hoog tijd dat de kap weer open kan!!
|
||||
|
||||
Nog ff een winter pic dan
Ik ben echt als een klein kind zo blij met mijn nieuwe speeltje Laat het voorjaar maar komen |
|
||||
|
||||
Gisteren de us middenconsole gespoten en vandaag gemonteerd
En nog even een totaalplaatje van het het interieur. En nog eentje met het dak open |
|
||||
|
||||
netjes hoor...
|
|||
|
|||
ziet er goed uit, handrem nog een keertje in beige leer?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja weet niet hij is nu zwart met creme sticksels. Kleurt eigenlijk wel goed bij de zwarte pook etc. Maar wie weet misschien als ik de recaro's opnieuw laat bekleden |
|
||||
|
||||
De auto wordt telkens gaver! Dat rood en beige combineert super, en de velgen vind ik er eigenlijk ook wel heel goed onder staan!
|
|||
|
|||
blijft in mijn ogen op dit moment de dikste cabrio die er is!
|
||||
|
||||
Gewoon de handrem zo laten! breekt net even het beige geheel; net als die pookknop.
Het air-ride-paneeltje is ook erg netjes gedaan; netjes nu, dat interieur. De combinatie van de lakkleur met beige interieur, US-bumpers en Vento-front maken deze cabrio tot één van de mooiste, inderdaad. Een dikke 9! Niet om het één of ander, maar ik zou nu (wel eens) stoppen met verbouwen... Niks meer aan verbouwen; want overdaad schaadt... (...of heb je, behalve de Recaro's nòg steeds wensen?!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Thx is het dagelijkse en wintersetje. Quote:
Plannen heb ik nog wel maar zijn allemaal kleine details die bijna niet opvallen eenmaal op de auto. Zo heb ik nog een setje us schermen liggen die gespoten moeten worden en wil ik nog een cult soceity lijstje zonder slot op de achterklep. En dan wil ik de standaard speakers nog vervangen door 2 compo setjes met een kleine versterker erop. En misschien nog een keer een setje andere dagelijkse velgen erop. Oja en een vr6 erin is mijn ultieme droom. Niks spannends dus |
|
||||
|
||||
Omdat iedereen zo bang was van dat kleine beetje lakschade op 1 van de 4
parabolen die ik te koop had ben ik er maar zelf aan begonnen. Na 2 uurtjes werk valt het al niet meer op. Vandaag de bandjes erom laten trekken. Zie hier het resultaat van mijn nieuwe dagelijkse/wintervelgen Last edited by classic-edition : 27-02-2010 at 17:45. |
|
||||
|
||||
staat errug netjes
|
||||
|
||||
Mooi!! Wat voor bandenmaat zit hier op?
(wist niet eens dat je parabolen te koop had, heb er tijdje geleden nog naar gezocht )
|
||||
|
||||
Staat hem ook heel erg dik Marco
@Erik: je moet beter opletten haha
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Nu dus niet meer Bandenmaat is 195-40-70 pirelli. Bedankt voor de toffe reacties |
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er netjes uit
|
||||
|
||||
Maakt niet uit watvoor een wielen je eronder monteert, hij is en blijft bruut!
Leuk dat je het topic bijhoudt. |