|
||||
|
||||
beetje aan het stoeie gweest na wat verveling deze aaf..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
mooie foto's van mooie modellen
|
|
||||
|
||||
Mooie rode golf op deze foto!
Ik heb de mijne nog stock, houd ik ook zo . Zou het wel mooi vinden eens een golfje na te bouwen na hoe mijn einzer nu is, maar dat zal moeilijk worden. Buiten dat ben ik niet zo handig. Quote:
Een plaatje bij mijn verzameling, voornamelijk golf 1 met wat 1:43 modelletjes meegenomen bij vakanties in duitsland. De Scirocco mocht niet ontbreken want die behoort in het rijtje van de Golf 1 thuis.
|
||||
|
||||
mooi! de 16s verdiend her ook nog steeds eens een plaatsje
en thnx, hier een foto van de solido en de rocco
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Moet toch ook maar eens een scirocco 1:18 kopen, golfjes heb ik al genoeg.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 18-12-2011 at 19:17. |
|
||||
|
||||
Zeer mooie rocco en golf 1!
Wat een setje velgen al wel niet doet, net zoals in het echte leven!
|
||||
|
||||
deze golf 1 gti heb ik laatst gekocht...... een keer geen 1:18 maar 1: 87.
vind alleen jammer dat de gti strepen op de zijkant er niet opzitten.
|
||||
|
||||
Ik verzamel geen model auto's ma kon deze drie niet laten liggen:
2007 Golf V GTI 1:24 VW T1 Samba 1:25 1978 Golf I GTI 1:24
|
||||
|
||||
ik spaar ze zelf niet maar zal eens een foto bij me vader in de show kast maken .
die heeft jaren alles gespaard toen hij bij Volkswagen werkte |
|
||||
|
||||
Bij deze mijn laatste creatie ook maareens hier plaatsen
1:10 Passat R36 Pearl white Deze body zit op mijn HPI Stage D drift chassis
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net Last edited by Dutch_Jetta_GT : 06-11-2011 at 22:52. |
|
||||
|
||||
heb je die body geheel zelfgemaakt? Staat er ergens een bouwverslag hiervan? ben wel benieuwd hoe je dat zo netjes hebt kunnen krijgen. Of is dat zo te koop (vooral de vorm bedoel ik dan)
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar!
|
||||
|
||||
Body is gewoon leverbaar, is van het merk Carson (onderdeel van de Tamiya group)
|
||||
|
||||
Mijn speelgoed....
|
||||
|
||||
Quote:
En heb je hem gekregen?? Beetje jammer dat je hem hebt weg gegeven. Ik doe de auto's van mij van Vitesse echt niet weg. En vanmiddag was de dag, bij ons in Haaksbergen stopt een winkel ermee en is al het speelgoed met 50% korting. Dus heb ik de grijze scirocco 1/18 gekocht met 50% korting.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 18-12-2011 at 19:28. |
|
||||
|
||||
Vorige week de Scirocco 1 gekocht en komt nog n 1:18 Corrado aan en gister nog n Golf 1 gekocht die ik om ga bouwen naar mn eigen 1
Super leuk dat kleine spul, echt veel voor te vinden!
|
||||
|
||||
Corrado 1:18 klaar gemaakt.... fotos volgen later....
|
||||
|
||||
Quote:
nee carson is van dicky welke importeur is van tam in dld. ik vind het een leuk kappie! Weereens wat anders dan die eeuwige golf V cup. |
|
|||
|
|||
Heb wel e.e.a. aan modellen staan, 2 Peugeot's 1:43, aantal Volvo's 1:43 en een aantal volkswagens.
Als het goed is krijg ik van de week via me werk een VW Beetle 1:18 van Standox, dan zal ik gelijk wat foto's plaatsen
|
||||
|
||||
Weet iemand wat een ferrari testarossa van pocher waard is?
Helemaal nieuw in doos?