|
||||
|
||||
Ziet er geweldig uit Erik
En de kleur komt ook mooi tot zijn recht op deze foto`s Word trouwens eens tijd dat ik jou kant op kom om hem eens in real life te bezichtigen en misschien foto`s te schieten van de 2 Edition's samen. En als we nog tijd over hebben de randen om te rollen Anders laat me maar een keer weten wanneer jouw schikt. |
|
||||
|
||||
Heej!
Mooie foto's en een erg mooi auto hoor! |
|
||||
|
||||
Bedankt mannen.
Quote:
Heb inmiddels ook een setje camberplaten voor achter mogen ontvangen. Deze wil ik na Oostenrijk monteren, hij loopt helaas nog steeds aan achter. Vandaag nog twee werkende kopverstelmotors geplaatst en een nieuw raammechanisme gehaald zodat m'n vriendin ook van wat frisse lucht mag genieten als we op reis zijn. Helaas wordt het de komende tijd flink poetsen, de stofkappen die ik nog hier had liggen passen helaas niet icm de huidige remklauwen. Even balen dus... De auto is zo goed als klaar voor Oostenrijk.
|
|||
|
|||
hey maat,
gisteren in het echt gezien op retro mania, prachtig op deze velgen, dikke 16V grts |
|
||||
|
||||
echt bijna de perfect type 2.....alleen de einddemper past niet bij de auto en ff uitdeuken zonder spuiten op de bestuurders deur en de klep echt cleanen of wisser weer terug
blijf een hollander altied wat te zeure maar staat er wel uberdik bij |
|
||||
|
||||
Er zitten wat deukjes in inderdaad (niet alleen de deur), maar dat houd je toch met zo'n leeftijd.
Geheel overspuiten staat nog in de planning, alleen wanneer weet ik nog niet. Het is toch een blijvertje hoor.
|
|||
|
|||
Hij is mooi geworden Erik...
En overspuiten kan altijd nog. Alles op zijn tijd. Daar voor hebben we de winter Oja, ik heb gevraagd voor het frietenvet zoals je het noemde en er was nog wel een busje... Waar treffen we elkaar? Asten?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Waar die pauzes wel niet goed voor zijn.
Bak is inmiddels weer mooi dichtgelast. Daarna nog met olie gekoeld om eventuele opgetreden spanningen in het alluminium te verwijderen. Raammotor is ook weer vervangen. En de koplampen zijn eindelijk eens afgesteld, lekker die xenon.
|
||||
|
||||
Wie heeft er airride nodig als het makkelijk kan hahaha...
Gr Ronnie ziet er echt goed uit hoor..
|
||||
|
||||
Vraagje: Hoe heb je die auto met een heftruck omhoog gekregen zonder iets te beschadigen?
|
||||
|
||||
Houten balken onder de kokers plaatsen, teminste als ik dat zo goed zie..??
|
||||
|
||||
Jep, twee houten balkjes op de kokerbalken. Geen centje pijn.
|
||||
|
||||
En nou "hop, de schredder in"..
Ik wist niet dat je bak kapot had gereden..?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Helemaal overheen gelezen denk ik.. Flink gat, gelukkig in het "droge" gedeelte
|
||||
|
||||
Heey erik ik werk binnenkort weer bij jou in de buurt, ik ben terug bij Colle Verhuur aangenomen..We worden dus ongeveer weer werk buren..
gr ronnie
|
||||
|
||||
nog even bij staan kijken vrijdag in oss.
ziet dr netjes uit hoor, velgen vind ik zelf ook zeer dik!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Haha oke dan zou ik zeggen gefeliciteerd...en veel succes,
Gr Ronnie en veel sjpas he en oostenrijk..