|
||||
|
||||
See 2008 zou echt geweldig zijn
ik zie iedereen al zijn of haar nek dr af draaien op weg dr naar toe laat staan daaro |
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit ruud see 08 moet wel gaan lukken anders bied ik me bij deze aan om te komen helpen Ken ik daarna achter je aan rijden naar de see om al die verdraaide nekken te kunnen zien
Succes verder maar dat zal wel lukken groet patrick
|
||||
|
||||
iets voor jou ??
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?44689
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Elke keer als ik dit topic doorlees gaat er maar één zin door m`n hoofd: "Wat een verschrikkelijk ziek project".
In positieve zin dan hè
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm....same here |
|
||||
|
||||
Geen woorden voor...
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Denk dat het al weg is, maar wie weet. Verder nog steeds een super project!
|
||||
|
||||
19 en 20 mei 2007...de 05 is de maand
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Bedankt jongens, maar ik zat al in oosterijk
Vandaag ook nog even naar de fridolin meeting geweest, en heb alle fridolins even bekeken. Ook even aangehoord hoe het allemaal begonnen is in 1981 met 21 fridolins en hoe al die auto's over de wereld verkocht werden, zodat er nu nog maar 4 stonden De club heeft wel nog 60 fridolins onder leden, maar de meeste rijden niet en worden momenteel opgeknapt. of woonden te ver weg dat ze niet konden komen. Volgens hun is 200 fridolins het aantal wat ze zeker niet meer zullen overschreiden. En dat op de hele wereld De delen zijn voor 900 euro verkocht, en ik heb ze vandaag zelfs nog in mijn handen gehad op de fridolin meeting. Bedankt voor de oplettendheid |
|
|||
|
|||
Quote:
geen foto gemaakt .... |
|
||||
|
||||
Natuurlijk heb ik foto's gemaakt,
alleen niet van hele fridolins maar van plaatwerk delen. Vandaag maar aan de eindspeurt begonnen, Want 12 maanden zijn zo om Aan de schermen zit nog veel werk, en ik ben daar vandaag maar mee begonnen. Aan de rechterkant was vroeger al eens een nieuw stuk rand ingelast, En de linker is ook niet in zo'n goede staat. Deze moeten geheel hersteld worden om de kap netjes te laten passen. Daarom heb ik maar besloten om 2 nieuwe randen te gaan maken. Hier voor heb ik weer van hout een mal gezagen. en na het kloppen ook weer één ijzeren mal gemaakt. en zo ziet het er dan uit. Het oude en het nieuwe deel. En zo zou het moeten gaan passen. Ook de reepro koplamp bollen gaan de kast in en worden vervangen door oude en beter passende kever koplampbollen Verder ook de achterbumper maar gesloopt omdat deze in het midden wel heel slecht was. Deze zal ook weer geheel gemaakt gaan worden. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 20-05-2007 at 19:15. |
|
||||
|
||||
super om te zien, vooral die golf1 op de achtergrond
|
|
||||
|
||||
zeker super.
het geeft ook wel een grote kick als je hem klaar hebt en je dan bedenkt dat er nog weinig van zijn en dat je bijna alle delen die je gerepareerd heb ook zelf gemaakt heb. super ruud. |
|
||||
|
||||
Kunnen ze van discovery niet een cameraploeg bij jou langs sturen voor het programma "rides"
Jouw Fridolin zou niet misstaan in dat programma. Echt SUPER! |
|
||||
|
||||
Off topic, iemand american hot rod gezien project Hemi Mike ofzoiets..
Gingen echt blikken plamuur op, pff wat een kutwerk, zou er niet tevreden mee zijn...
|
||||
|
||||
raw metal works !! (i'm lovin it)
dat is nog eens een oldskool ambacht ben je plaatwerker ??
|
||||
|
||||
Pizza's zijn lekker, chinees ook wel. McDonalds weer iets minder. (I'm lovin it)
|