|
||||
|
||||
Quote:
Ook bij deze variant alleen lightroom toegepast... Heb hierbij ook indd het aanpassingsperseel (of zoiets dergelijks) gebruikt om de lucht apart aan te passen van de rest van de foto zodat deze iets meer uit de overbelichting komt.. Als je goed kijkt zie je dat het dak en sommige plekken van de achterklep iets donkerder zijn, hier ben ik wat uitgeschoten met het penseel.
|
||||
|
||||
Quote:
Ahaa leuk! Mooie stap ook om samen een huis te gaan kopen, gaaf! Als je interesse hebt wil ik je/jullie ook wel het eea uitleggen hoor!
|
||||
|
||||
zeker een mooie stap! inclusief wat ruimte voor de 16vG60 aan huis
voor die uitleg houden wij ons aanbevolen! lijkt mij igg erg leuk ik ben al wat aan het klooien geweest in photoshop waarbij ik de lucht door de tips hier boven al ineens een heel stuk blauwer kreeg
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
@VdWal. Misschien is een Circulair Polarisatie Filter wat? Een UV filter beschermt je lens alleen en heeft verder een minimale toegevoegde waarde.
|
||||
|
||||
erg mooi gedaan weer rick!
|
||||
|
||||
Quote:
onderstaand is ook geschoten met een filter, maar in de loop van de dag was erg weinig blauw meer te bekennen bij MIVW. in photoshop kun je nog wel veel terughalen als je wilt ik zet de lucht dat vaak in een aparte laag en maak hem zo blauw mogelijk en speel dan een beetje met meer of minder percentage van zichtbaarheid met de laag
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
super goede uitleg, ik was inmiddels zelf ook al dus dergelijk aan het testen geweest
en tot de conclusie gekomen dat ik dit is wil gaan proberen verder uit te werken wat betreft het filter @Rick, dit is inderdaad wel een goede deze had ik op mijn oude EF-S 18-55 canon lens zitten en dat beviel kwa belichting etc bij de auto's erg goed! ik ben daarna overgestapt naar mijn huidige lens EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 lens en heb laast in een uit/ leeg verkoop hier in het dorp een gekocht maar deze bleek helaas 3 vieze kleuren te hebben wat niet bevalt bedankt voor de tips zover al vast mannen top!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor, moet niet maar wilde het wel.
|
||||
|
||||
Quote:
na wat tips van jullie allemaal vanavond eens een eerste keer aan het klooien geweest. iets meer tijd in steken dan je neus lang is en het lijkt al een stuk meer op een blauwe lucht best mooi om te zien wat je allemaal nog kan doen als je de curve gaat aanpassen enzo.. lekker blijven oefenen zeg ik
|
||||
|
||||
Zekers en anders plakken we er gewoon een andere lucht bij hehehe
|
||||
|
||||
Een tip voor mensen die geen Lightroom hebben: op Giveaway of the Day kun je _alleen_vandaag_ Zoner Photo Studio 16 Pro _gratis_ downloaden; dat wordt aangeprezen als "Lightroom alternative". Of dat ook zo is kan ik niet beoordelen, maar het is voor mij een hele stap vooruit vergeleken met wat ik tot nu toe gebruikte.
Zie http://www.giveawayoftheday.com/zon...tudio-16-pro-2/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Erik, heb je het programma nog verder kunnen testen?
|
||||
|
||||
Niet echt, ik heb verder alleen wat simpele nabewerkingen gedaan. 't Is soms even zoeken naar de juiste button, maar het ding doet wel alles wat ik wil (en goed). Nog geen tijd gehad om kunst te produceren... ;-)
Heeft verder nog iemand dit programma gedownload, naar aanleiding van mijn bericht? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, sorry, ben heel erg tevreden met LR en PS PS: Tijd voor nog een RAW?
|
||||
|
||||
Quote:
@style, ik kan wel een key voor je regelen
|
||||
|
||||
Dankje maar draai onder tussen al weer een tijdje legaal.
|
||||
|
||||
Quote:
Cool man