|
|||
|
|||
vanmiddag op de postbank, handje vol MK1 cabrio's, waaronder die van Huibert op airride
|
||||
|
||||
Vandaag gespot in Brunssum, een matzwarte... MATzwarte? Ja, MATzwarte!!!! Audi R8.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij een Belg, of in ieder geval een kleine kentekenplaat achterop.
|
||||
|
||||
Quote:
Zou goed kunnen. Is sinds gisteren uit de schorsing en hij was er mee de weg op, dus
|
||||
|
||||
Quote:
Yes, klopt, idd deze week zien staan in Echt, Belgisch kenteken erop, (typische) gast erin met blonde chick. |
|
|||
|
|||
A37 bij Meerkerk . Volgens mij was jij dat Rene . Klopt dat ?
riep nog naar je over de 27 mc Last edited by Alberto : 19-04-2010 at 07:06. |
|
||||
|
||||
Net in apeldoorn op de stoffenmarkt, Michiel a.k.a. Rattidude van undutchables gespot 60,er stond er erg gaaf bij.
Zwaaide nog even toen je weg reed. |
|
||||
|
||||
Quote:
it was me... ben jij dierenracist Groet, Gerrit
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht ik al, had gisteren maar effe ge-google-d op mat zwarte R8, en kreeg (oa.) een Belgische R8 te zien die met stickerfolie (de "ik-wil-wel-maar ik-durf-het-niet-manier") matzwart was gekleurd.
|
||||
|
||||
Quote:
De "ik wil de bink uithangen maar ik durf niet want straks is iets anders IN en kan ik hem niet meer verkopen" manier
|
||||
|
||||
Quote:
Wel toevallig... afgelopen vrijdag toen ik hier wegging in Oosterhout stond er een matzwarte RS4 avant voor de deur, ook een Belg!
|
|||
|
|||
Quote:
Die heb ik wel vaker gezien in oostehout ,haha |
|
||||
|
||||
Quote:
Die is van een bekende, heeft een grafische bureau/drukkerij in Oosterhout maar is om fiscale redenen naar België gegaan. Heeft ook al wel eens de Quote Challange in 2006 dacht ik gereden in een matbruine S4 Avant met Louis Vuitton bestickering. |
|
|||
|
|||
Vandaag op het Marineterrein in Den Helder bij de autohobbyclub gespot!
Een donkergrijze Golf III met stickers op zijramen waar op stond: Tuningcenter Lowering Auto had een gecleande voor en achterbumper, geen deurstrippen, antenne gecleand en 2 enorme uitsparing voor de uitlaten (die er niet onder zaten). Zwart leder interieur en volgens mij vleugeldeuren gezien het mechanisme. De voorschermen waren er af en lagen in de auto. De auto stond op 17" BBS LM replica's. Verder stond ie er al een hele tijd want hij zat onder de vogelschijt! Deed me denken aan een ex MIVW auto of die MK3 uit Purmerend die te koop stond??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij begrijpt 't! Quote:
Ik zou zeggen, foto's schieten, en proberen alle Audi's in het mat-zwart verzamelen.
|
||||
|
||||
Die kerl stond er neeve toen ik erlangs liep.. anders had ik wel een foto gemaakt
|
||||
|
||||
Effe vragen opzij te stappen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nie grappe, lekker wrappe |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze heb ik idd ook al eens gezien, 3 weken geleden. Omgeving Echt. Zag er niet verkeerd uit |
|
||||
|
||||
Vanochtend op de A16 een leuke Golf Country:
|
|
|||
|
|||
Bij ons in het dorp zag ik een Rode VW Bonito bij iemand in de tuin staan. Ik zal een proberen er een plaatje van te schieten.
|