|
|||
|
|||
Net op de A50 van Oss naar Wijchen een lage zilvere Seat Arosa 51-DL-PL op Lenso BSX
|
||||
|
||||
Quote:
was het geen 'aap'?
|
||||
|
||||
vanochtend rond 8 uur een rode jetta 1 helemaal orgineel reed bij het nac stadion in breda.
|
||||
|
||||
In Assendelft een redelijk lage witte vento met blauwe koplampen..
Voorheen geel... Rijdt er steeds rond
|
||||
|
||||
bij mijn overbuurman op bezoek (?) in Schalbruch (D) bij Sittard
Lupo, two tone, (donkergrijs boven), iets donkergroen/grijsachtigs onder. Sportuitlaat (dubbel) en Ronal Turbo's. |
|
||||
|
||||
gespot vandaag bij roelofs in Zelhem.
(donderdag kwam ik je ook al tegen bij cafe de tol) Ik in zwarte golf 4 met xenon. |
|
||||
|
||||
Zojuist gespot in de buurt van Daalhof Maastricht.
Een ontzettend dikke mk1 pre 79 met super mooie chromen bumpers. Tevens was deze ontzettend verlaagd en had uber dikke meerdelige velgen. Droomauto! Was aan het kenteken te zien recentelijk ingevoerd.
|
||||
|
||||
Donderdag in Harmelen een lage gele Kever gespot, straat weet ik niet
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen rond haldf 11 de witte jetta van Cartman richting Surhuisterveen
|
|||
|
|||
In oudehaske bij De reefhorst (Jaquar Jeep Range Rover dealer) op het terein.
Zwarte passat 35i Variant VR6. TN-LS.???? |
|
||||
|
||||
Vanochtend nabij Laren op de A1 richting Bussum een roomwitte Golf 1 met twee zwarte racestrepen over de gehele wagen.
En vanmiddag op de Terheijdenseweg ter hoogte van het kruispunt Crogtdijk stond ik naast Dhr en Mevr Bruders in de T3 die netjes voor het rode verkeerslicht stonden te wachten. (ik zat in een Volvo V40 met hond achterin en blérpijp) Net heel het stuk afgraving Wagenberg naar Breda achter een wereldverbeteraar gezeten die niet harder ging dan 40km/h...... dan is dat stuk lang!! |
|
||||
|
||||
Bij ACDelco in Utrecht op Overvecht staat een hele dikke blauwe Golf MK1 in de showroom. Volgens mij zaten er Porsche velgen onder.
Dik! |
|
|||
|
|||
Vanavond bij veenwouden een zwarte jetta
En ook nog een zwarte corrado tussen Marrum en Ferwert. Donderdag in leeuwarden een witte golf 2 |
|
||||
|
||||
Vandaag gezien:
Een lage mat-legergroene Golf 1 met dakrekje er op, in Landgraaf. Een zwarte verbouwde (volgens mij) Passat. De eigenaar zat voor het verkeerslicht een beetje met zijn airride te spelen. Dit was in Brunssum. Zal beide zo tussen 1900 en 2000 uur vanavond zijn geweest.
|
||||
|
||||
Quote:
Lunatik?
|
|||
|
|||
Jah volgens mij wel
|
|
||||
|
||||
in landgraaf 2 golfkes 1 een blauwe en een groene naast elkaar
onderweg op de a58 een mexico beige golf 1 4 deurs reed zelf in een mexico beige golf 1
|
||||
|
||||
Ring London (M25) vlakbij de Dartford tunnel...
extreem dik apparaat
|
||||
|
||||
callantsoog, lage mk2, oude type deuren op goudkleurige wielen.
voorzien van kustomcharged sticker |