|
||||
|
||||
de witte.
|
||||
|
||||
Quote:
1e keer in 2 jaar gespot op de A7 Kachel deed het vast wel. Jas was lekker warm. Waar reed jij in ? |
|
||||
|
||||
Vanavond ik Alblasserdam. Golf 2 gti met jetta front. Stond tegenover NedCoat.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Witte Bora, volgende keer ff terug zwaaien Was voor Heerenveen, even later ging jij eraf.
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn ogen zijn niet zo heel goed maar ik dacht 35-34-DD (welke het RDW dus niet herkend als een bestaand kenteken.....) |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies zo'n golf rijdt hier in Vught ook rond met die velgen. Kenteken begint volgens mij alleen met cijfers
|
||||
|
||||
rond 1400u op de A7 in zuidelijke richting, bejaard echtpaar in een mooie groene K70! org hollander, kenteken eindigde volgens mij op ****RV
iemand zn K70 aan opa en oma uitgeleend?
|
||||
|
||||
Net rond half zes in Dokkum [bij de Jumbo] een zwarte Engelse Golf 2 op Nederlands kenteken. Donkere 5 spaak wielen eronder, en hooguit 60/40 verlaagd.
|
|||
|
|||
Quote:
Sipke??? Die is ook met zo,n engels ding bezig toch?? |
|
||||
|
||||
Geen idee, ik ken Sipke niet
|
|||
|
|||
Quote:
Nice! Die dingen zijn zeldzaam.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm heb ik niet zitten opletten Zal er eens op letten. Rijd er elke morgen. |
|
||||
|
||||
Rallye Golf: vanmiddag op de Delfgauwseweg in Delft.
Zat een mevrouw in en zag er opzich nog netjes uit op een deukje op de achterbumper na Ik was waarschijnlijk niet herkend want ik reed in een 205 diesel |
|
|||
|
|||
Is dat niet die rallye met nieuw kenteken die op MP te koop staat.
edit ja dus http://link.marktplaats.nl/334426380 |
|
||||
|
||||
Jep, linksachter een deuk/flinke kras in de bumper en die staat toevallig niet op de foto
|
|
||||
|
||||
Gisterenmiddag te Breda de enige echte roze VW battlecruiser gespot op een klein stukje Teteringsedijk en dan direct de Loopbaanschansstraat in!
Toch makkelijk spotten vanuit je kantoor! |
|
||||
|
||||
Check! De kinderen ophalen (via de Loopschansstraat naar de Ignatiusstraat).
'Battlecruiser'? Geinig... Ik blijf meestal hangen bij de Passerati of de Kittycruiser...
|
||||
|
||||
In arnhem donderdag op de pleijroute
type 1 in het paars blauw met bbs.. roken als een gek... want het was een oliestoker. Als je dit leest Als iemand je groet gewoon positief.. hoef je niet als een aap te lachen...met 3 man tegelijk...
|
||||
|
||||
Vandaag rond 16.40 in surhuisterveen. een grijze Golf 1 met zwarte kenteken platen.
Stoer golfje
|
||||
|
||||
A28 vanmorgen half8 kwart voor 8 primer grijze matte golf 1 in GTi (Look) en ATS en, vanmiddag eveneens in omgekeerde richting (a28 a foort- nijkerk en andersom)
Edit: Stoer ding zeg! Eveneens A28 vanmiddag uurtje of 5 lage zwarte mk3 variant op zwart staal vanuit richting h wijk naar Amersfoort.. |