|
|||
|
|||
zo komt hij recht onder de auto de rondingen op de hoeken zitten strak tegen de 16v spoiler aan,het gedeelte wat omhoog loopt moet van de spoiler worden weggeslepen de rest van de plaat loopt tot aan het schutbord, Hopelijk wordt het op deze manier een beetje duidelijk Op internet ga je bar weinig vinden het was maar in beperkte oplage gemaakt door dit bedrijf en je zal er niet veel over vinden Ik ben vandaag bij een bedrijf geweest die hem voor me wil dupliceren,zij gaan ook een mal maken van mijn voorspoiler en er 2 afgietsels van maken |
|
|||
|
|||
Quote:
Duidelijk, we zien straks wel een foto als hij eronder zit
|
||||
|
||||
Wow!
Net even dit topic doorgenomen. Wat een project, gaaf zeg! |
|
|||
|
|||
hier een linkje naar een oude advertentie van deze en soortgelijke spoilers en ook deze van ons
http://forums.vwvortex.com/showthre...2-Tuning-anyone ergens midden onderaan |
|
|||
|
|||
vandaag met het vrouwtje een red top battery opgehaald,voor een prikkie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja echt leuk omdat tezien , gaaf die ouwe Foto's . van die spoiler
|
|||
|
|||
de bak voor de pedalbox heeft wilco klaar met uitzondering van het in kleur zetten
helaas voor wilco paste dit spruitstuk bij zijn auto niet te weinig ruimte i.v.m de rembooster dus heb ik deze van hem overgenomen |
|
||||
|
||||
Mooi spul.
|
|
||||
|
||||
ik zeg
hij gaat lekker aan die kant
|
|||
|
|||
Quote:
dat doet ie zeker,de koets is afgelopen woensdag opgepikt en staat inmiddels in duitsland,erg spannend heb gisteren een wrc gasklephuis op de kop getikt die voor het inlaatspruitstuk bestemd is,ben er heel blij mee dat ik deze gevonden heb |
|
||||
|
||||
Heel gave build!
|
||||
|
||||
hoi kerel ,
weer lekker bezig ouwe ,, wanneer krijg je de koets weer terug ?? je weet ook alles te vinden he . ben je nog iets wijzer geworden over die achterwiel ophanging ??.
|
|||
|
|||
Quote:
achterwielophanging was niets grondplaat kwam niet overeen,en was een veel te zware constructie in mijn ogen Het zag er heel mooi uit maar je ziet toch dat voor rally auto´s alles veel zwaarder is uitgevoerd Ben wel heel wat wijzer geworden na het gesprek met die man,hij adviseerde mij om naar eric wevers te gaan en hij had een origineel gasklephuis liggen,nog betaalbaar ook ben er zeer blij mee |
|
|||
|
|||
vandaag is de koets uit duitsland terug
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
keep it up!
|
||||
|
||||
Nice! komt er een carbon dakplaat op aangezien deze helemaal open is?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ziet er idd strak uit!
|
|
|||
|
|||
aan ieder dank
ja er komt idd een carbon dakplaat op,als het goed is had ik hier een foto van geplaatst op een van de vorige paginas nog even over het dompelen,ik was blij verrast dat de koets er zo goed onderuit kwam,je weet maar nooit met roest het enige plekje wat wilco had ontdekt was in de linker achterraam sponning welke licht opgelast hoeft te worden als je ziet hoe de koets er na het dompelen uit ziet is het een perfecte basis voor de autospuiter,uiteraard zitten er wel wat deukjes, en hier en daar moet hij worden strak gemaakt,maar ik ben heel blij dat ik het dompelen heb doorgedrukt ondanks de hoge kosten waar je ook kijkt met name de holle ruimtes,daar kom je met andere methodes toch lastiger bij |
|
|||
|
|||
Echt, ik heb zo diep respect voor de verbouwing.
|