|
||||
|
||||
Ik wil hem voor eurosunday klaar hebben als het lukt.
Zo niet dan wordt het later want ga me niet jagen in dit werk. Maar het werk vorderd goed dus is ff afwachten. Bedankt voor de reacties allemaal. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Hey mensen,
Gisteren en vandaag weer een beetje gedaan voor hem morgen echt op de wielen te zetten.Hier kreeg ik gisteren niet meer de tijd voor. Maar ja zoals ik al eerder zei ik ga me niet jagen. De remmerij weer nieuw gespoten met de fusee's en de rembekrachtiger in kleur gespoten gisteren. Schroefset schoongemaakt ook al was die niet zo vies. De garage weer eens een beetje aant opruimen het gereedschap weer eens goed terughangen en de motor eens uit de hoek gehaald. Alle spullen die ik niet meer nodig had even op zolder gelegt dit kan weer uitgezocht worden als die klaar is dan zal een hoop de bingo in gaan. Hier wat foto's: Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Ja zorg wel dat het schoon is als ik morgen kom kijken
|
||||
|
||||
ziet er allemaal super netjes uit man goed bezig
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Aha jij hebt nog gewerkt vandaag. Ik heb lekker uitgeslapen en in de café gehangen. Hahaha, maar goed morgen gaan we er weer even tegen aan zodat de wagen op de wielen komt en we verder kunnen aan het blok.
Gaat helemaal goed komen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
het is iedere keer weer een lust om jullie werk te bekijken het gaat echt een nog dikkere bak worden dan het al was
ben echt benieuwd naar het eindresultaat |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, echt mooi hoe 't vordert elke keer. Je wil alleen op 'n gegeven moment geen comments meer posten omdat het zo eentonig wordt met OOEH en AAAH.
|
||||
|
||||
Hey Mensen,
We hebben weer goed nieuws hij staat weer op de wielen. Gelukkig kunnen we weer verder bouwen aan de motor. Morgen weer een beetje aan de kop werken en dan alle pakkingen in de motor zetten. Hier weer een paar foto's: Grtz Eddy en Ronnie
|
||||
|
||||
Ja jongens welgeteld 13 min geleden nog in het echt gezien.
Maar kan jullie vertellen dat het in het echt nog mooier uitziet.
|
||||
|
||||
Het jong,
Geluidje was lekker van die vr6 HOORDE hem goed toen optrok . Ben blij dat ik nu iets meer weet nu van die ontsteking. Want daar zat ik toch mee . Dan heb je het snel gedaan he dat je thuis was haha. Bedankt voor bobine en zal nog wel eens wat vragen stellen als het zover is. Grtz Eddy. En we hebben weer eens goed gelachen. Quote:
|
||||
|
||||
Inderdaad goed gelachen ja, de heren van Parkstad entertainment zijn er goed in in die oude Tuner verhalen haha wat was het toch leuk die goeie ouwe tijd!
Ja en de wagen lijkt weer wat meer op een auto nu ja, nu die weer op de "beentjes" staat. Nu kun je tenminste weer slapen he Edwin. Gr Ronnie En bedankt nog voor de snacks.
|
||||
|
||||
Quote:
Vr6 he. En dan 200+ ongeveer op de autobaan, ben je zo thuis he.
|
||||
|
||||
Ja mensen ik kan jullie vertellen dat op de foto's ziet het goed uit maar in het echt is het gewoon niet normaal hoe strak en wat een glans
Jongens daar mogen jullie serieus trots op zijn !! En zeker weer flink gelachen, het clubje met wilde verhalen was compleet
|
||||
|
||||
Mooi project hoor, ziet er allemaal zeer gelikt uit
|
||||
|
||||
Waar ga je de schermen mee behandelen Edwin?
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd naar de foto's van vandaag. Tenminste als Bjorn komt kan die mooi even zorgen dat de rembekrachtiger klaar komt voor montage.
Gr en succes vanavond
|
||||
|
||||
Hey erik,
De schermen worden gewoon weer met bodysafe behandeld. En de kokers met ml. Dan kunnen die er wel weer tegen. Ik heb eerst al het laswerk met epoxy ingespoten en daarna met strijkkit ingestreken en dan gewoon bodysafe erop uit spuitbus en stukken waar ik niet goed kan spuiten doe ik het met de kwast. Grtz Eddy. Ps Maar voor die erop komen moet het blok erin liggen. Quote:
|
||||
|
||||
Heey Edwin, vanavond gaan we verder he, ik heb een paar boortjes voor je, en dan zal ik eens kijken of ik wat kan bedenken voor je cilinderkop. Ook heb ik nog wat andere spullen voor je, wat we gesponsord hebben gekregen van mijn goede baas.
Kunnen we weer eens even wat foto's maken en misschien even de kabelboom klaar maken. In iedergeval gaan we productie maken vanavond, want die wagen moet optijd klaar komen hahaha.. Ik neem de camera mee zoals afgesproken. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hey,
Vandaag weer een beetje gedaan de rembekrachtiger gepolijst en gemonteerd. Morgen beginnen aan de binnen kant.Dreunmatten plakken Deze week nog wat chrome delen halen dan kan het hele blok bijna in elkaar. En dan nog een beetje aanpassen aan de kop. Dan Zaterdag de kop weer terug brengen naar het revisiebedrijf. Dan kan als alles goed verloopt volgende week de motor terug erin. We zijn allebij heel erg benieuwd hoe het gaat worden. Hier weer een paar foto's van het werk: Gemonteerd RONNIE waar is die??? Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Dat gaat mooi worden!!! Mooi werk mannen. |