|
||||
|
||||
Quote:
Jawelllll...? Klein beetie lager, kan wel Hier rij er iedere dag mee...!
|
||||
|
||||
ik ook elke dag met de mijne(iets hoger dan biezelwerks)
en ik zit er ook aan te denken nog lager te gaan maar hier zijn de drempels egt dramatisch hoog kom nu over een aantal al niet meer heen. dus nog ff goed erover na denken. |
|
||||
|
||||
@. haakie: Gewoon een aanloopje, en Hopla...!!!
Is dat ook een automaat? of schakel, myn automaatbak ligt net ietje lager dan de voorspoiler Want hy ken nog verder zakken, kan helemaal insturen zonder dat die aanloopt..
|
|||
|
|||
Mijn Mk2...
|
|||
|
|||
blijft heel erg vet. Zag laatst op 1 of andere site je auto staan. Was op MIVW. Stond eronder. Deze wagen is helemaal uit engeland gekomen:P
|
|||
|
|||
Quote:
Niet andersom, dat je bij een Engelse meeting zag staan dat hij helemaal uit Nederland over was gekomen? Of om die engelse platen natuurlijk |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Haha ik weet wat je bedoelt B-ram..
Dat was op de meeting van vw-speed volgens mij. Kwam omdat ik op de meet een Engelse plaat erop had. Slettetje afmakezen..
|
||||
|
||||
Nog lang niet klaar, maar na een jaar eindelijk wel weer op de weg
mijn mk2 '85 TDI
|
||||
|
||||
wat een ruig apparaat,vet dat je die wielen toch gehouden hebt,staan er super onder!
|
|||
|
|||
echt een mooi ding die rooie ! SUPER!
|
|
||||
|
||||
Mijn MkII voordat ik aan het project begon:
Hoe die nu is tijdens het project: |
|
|||
|
|||
En wat gaat er mee gebeuren dan met het project ??
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Danke Maar "echt vet" is die nog niet Want hij heeft nog een spuitbeurt nodig. Maar er is al (te) veel in de motorombouw gaan zitten dus moet eerst opnieuw het spaarpotje gaan vullen Wielen vind ik zelf ook echt super staan, maar of ik ze ga houden weet ik nog niet Ik vindt het namelijk het mooiste als velgen de wielkast goed vullen, dat heb ik nu (alleen achter moet nog wat lager) maar nu komt de wagen zo extreem laag dat ik bang ben om mijn carter te raken. Het is toch mijn dagelijkse wagen en met een goed gevoel rij ik nu niet. Ik twijfel om kwa velgen 1 of 2 inches groter te gaan. We zullen zien wat de toekomst brengt
|
|||
|
|||
wit blijft mooi
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens! Hier mijn GTI 8v '88 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn GTI uit '86
|
||||
|
||||
Verdomme wat gaaf, die twee witte hierboven!
|
||||
|
||||
Beide MIVW 2010.. fotograven bedankt voor de pics!!