|
|||
|
|||
net besteld op profiteile:
-remschijven 280mm*22mm -remblokkenset -vijzen voor remschijven -revisiesetjes voor remklauwen -revisieset geleiders voor remklauwen -hoofdremcilinder 22mm -wielnaven -wiellager reparatieset(lager +clips en bouten) -spoorstangkoppen -stabilisator houders -accordeon sturing -16 wielbouten |
|
||||
|
||||
F#cking nice!
|
|||
|
|||
subframe mkIV remklauw gereviseerd en gespoten: |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
||||
|
||||
en blijven gaan zenne
|
|
|||
|
|||
blijven gaan idd
gti achteras bijgekocht: de powerflexrubbers mogen weg(ik wil originele), wie interesse heeft mag mij contacteren. |
|
||||
|
||||
ik zou toch voor powerflex gaan als ik van u was, heb bij de golf ze allemaal in powerlfex en rijd echt zalig.
zijn eigenlijk alleen maar voordelen aan volgens mij |
|
|||
|
|||
Quote:
het zijn paarse, dat mag hier niet voor de keuring ik zou die rode van rond men stuurhuis ook nog moeten veranderen. |
|
||||
|
||||
je kunt ook zwarte poly delen krijgenwel de lusten, niet de lasten.
|
|||
|
|||
Quote:
weet ik, ik had er rond men stabi zitten. de 'nieuwe' hoedenplank: |
|
|||
|
|||
benzineleidingen gepolijst:
paar dingen spoten ook vandaag: de fusees zijn ontdaan van hun lagers en naven, dus die kan ik nu verder opschuren en opmaken. Helaas hadden ze bij audi/vw vandaag zin om dwars te liggen en moet ik met een chassisnummer van een G60 meebrengen of de partnummers eer ze willen onderdelen bestellen... |
|
||||
|
||||
moet je het chassis nr nog hebben?heb m'n papieren hier op bureau liggen.
|
|||
|
|||
Quote:
moet helaas een belgische golf G60 zijn, toch bedankt |
|
||||
|
||||
Zeer netjes zeer netjes
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
radiator assembly:
|
|
|||
|
|||
fusees, de ene is klaar de andere nog niet:
|
|
|||
|
|||
levering profiteile:
19mm fuseekogels, nodig om G60 fusees te kunnen bevestigen(febi bilstein) nieuwe naven zonder ABS gaten(febi bilstein) 22mm hoofdremcilinder(bendix) wiellagers(febi bilstein) revisiesetjes girling 54 remklauw: onduidelijke foto maar dit zijn de stabi-houders(febi bilstein): vijsjes voor de schijven (pagid): geleiderpennen en revisiekit voor de remklauwen(febi bilstein): stuur accordeon(febi bilstein): stuurstangeindes (febi bilstein): remblokken(G60's)(febi bilstein): remschijven(G60's, febi bilstein); de bende: ik kon het niet laten: |
|
||||
|
||||
schitterend werk weer!!
|
|||
|
|||
thanks,
intussen is de beslissing genomen om hem allereest full OEM te zetten, dat wil zeggen dat er nu toch eerst originele veren icm met gasdruk dempers onderkomen. |
|
|||
|
|||
wel subframe is nu compleet op 2 clipsen na:
remklauwdragers: motor+subframe waar hij komt op te zitten |