|
|||
|
|||
Typisch is dat he, echt zwaar irritant zulke mensen. Wat meestal wel helpt is een paar keer je rempedaal aantikken zodat je remlichten gaan branden, zonder te remmen. Dan zie je ze vanzelf wel afstand nemen of inhalen.
|
||||
|
||||
Nou nou... met zeker 90kmh komen aanschakelen op een 80kmh weg, wat een snelheidsmaniak!
|
||||
|
||||
Ik hekel dat ook, alsof ze je kofferbak van binnen willen bekijken. Laatst ook, 50kmh wegens werkzaamheden dus ik rijd daar +/- 65 á 70 komt er zo'n nieuw type bmw aangeknalt plakken op een meter afstand. Duwen ect. Dus ik stoppen tot stadsvoets en dan weer optrekken. Hij had de hint wel begrepen volgens mij. Je zou haast stoppen en vragen of ze je kofferbak bekijken willen.
|
||||
|
||||
Quote:
Komt aangeknald, voltooid deelwoord. Quote:
Etc. Afkorting van etcetera, niet van ectetera. Quote:
Stapvoets, het tempo van "met de voeten stappend", ofwel lopend. Het gaat niet om het slenter-drafje van de gemiddelde shoppende vriendin in de stad. Ergernis... Owja, en hier heb je er nog een paar van die: , . ? !
|
|||
|
|||
Owja? Oh, ja!
|
||||
|
||||
Chris.. jij bent af en toe (lees regelmatig) ook een ergernis
|
||||
|
||||
Quote:
Ik erger me nooit aan mezelf.
|
||||
|
||||
Quote:
90 in de bebouwde kom! Begrijpend lezen Over de rest; spellings nazi
|
||||
|
||||
Quote:
Spellings nazi, ergernis, same old. Ik heb trouwens ook een vreselijke hekel aan bumperklevers. Elke dag heb ik wel een paar van die idioten vóór me zitten!
|
||||
|
||||
vreemd, selectvracht bezorgt vaak ook 's avonds en zaterdags
|
|
||||
|
||||
waardeloos. Als ze bij tnt liggen kan je ze straks gewoon op het postkantoor ophalen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat betreft bumperklevers, kort maar krachtig op de rem trappen..
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze vóór me zitten.
|
||||
|
||||
Quote:
dan gewoon meer gas geven
|
|||
|
|||
Quote:
Eikeltje
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Zo ken ik er nog ene...
Knal-oranje van de zonnebank, en noemt zijn Opel Calibra 2.0 8v "het Beest!".
|
||||
|
||||
Wat de klevers aangaat, handrem werkt nog steeds het beste. Zorgen dat je het stuur goed beet hebt en wel hard maar niet te hard (dan sta je in een keer achterstevoren op de snelweg) aan de handrem trekt. Verder moet je niet te bang zijn uitgevallen en ook een deuk in je auto willen riskeren (nog nooit gebeurd gelukkig).
Zelf ben ik niet zo van laten passeren en dan opduwen, dan kunnen zij op de rem trappen en ben je zelf de pineut. En wat DHL aan gaat, dat verhaal met selekt vracht is inderdaad sterk. Maar ik ken het sterker. Laatst had een klant van ons (van Nederland versturen naar Zwitserland) met bloedspoed onderdelen nodig. Uiteindelijk geen courier geregeld maar op sneltransport met DHL. Kijkt mijn collega na 1 dag op de T&T pagina van DHL, zijn de onderdelen op weg naar China!!!! Heeft het uiteindelijk nog een week geduurt voordat de onderdelen terecht waren :S |
|
||||
|
||||
Last edited by Rick_Leusden. : 03-06-2010 at 11:48. |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, bloedtoeters. Vrijdagnacht tot uurtje of drie doorgewerkt aan de spruitstukjes (Ook tussendoor nog een paar biertjes gedronken met paar maten en vrouw die langs kwamen) Dan wil ik 's ochtends toch minimaal tot 8 uur, half 9 slapen. Nee hoor om stipt half 8 uur die kutkoters van de overkant door de straat met die bloedtoeters. Maar die familie is sowieso toeter geil, iedere ochtend als papakleuter of mamakleuter wegrijd toeteren als een gek bij het wegrijden en dan die koters schreeuwen over straat DAG MAMA!!!!!!!!!! Nou ik soldeer 's nachts nog eens een pijpbom aan die toeter van die bloedcivic. Dan gaat MAMA weg met een feestelijke doffe dreun en een enorme vuurbal en dan lig ik nog lekker in me bed, ik glimlach even en draai me dan lekker nog een keer om. |
|
||||
|
||||
whahaha helemaal stuk hier:P
|