|
||||
|
||||
allebei de kruizen eruit en gewoon opnieuw doen of laten doen das mijn mening
Meten is weten, lijkt erop alsof ie dat even vergeten was aan 1 of andere kant.
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 22-11-2009 at 22:30. |
|
||||
|
||||
ik zag het ook al inderdaad.
dat gelijk maken van buizen is juist de kunst van het bouwen. wat buigen en lassen kan iedereen wel. ik heb mijn kooi helemaal zelf gebouwd en weet dat het gerust een karweitje is. ik heb gebruik gemaakt van een waterpas met digitale graden meter. ding heb ik gekocht voor 18 euro van kraftwerk en gebruik hem super vaak. zelfs voor het camber afstellen van mijn wielen. leg de waterpas er op,lees de waarde af en maak de andere kant ook zo. dan kan het niet anders dan 100 procent goed gaan.
|
||||
|
||||
Ik zou eerlijk gezegd ook "gewoon" die kooi even (laten) aanpassen. Nu kan het nog redelijk eenvoudig en snel. Als dalijk alles in kleur staat, en je je er gruwelijk aan ergert, is het te laat.
|
||||
|
||||
wie heeft die kooi gemaakt dan? slordig.....
|
||||
|
||||
ik pas het gewoon aan en klaar.
ik heb bij de ene kant gewoon een zwaaihaak gebruikt om de hoeken te meten, maar ik denk dat ie daarna toch nog iets gezakt is. maar op het oog zie je het bijna niet! vanavond ga ik beginnen met de andere kant. @ de pul: ik ga niemands werk afkraken, de rest van de kooi ziet er super uit! heel mooi in de auto gebogen hoor. groet frank
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, netjes, wel leuk, jij Audi met VW velgen, ik nu een VW met Audi velgen
|
||||
|
||||
Je kan het wel met de waterpas doen, maar de auto moet ook waterpas staan dan he
Ik meet het gewoon vanuit verschillende hoeken op, dan weet je zeker dat bijdekanten gelijk zijn. En om een kruis te maken las ik er eerst 1 buis in, daarna de 2de buis van net zo lang zet ik 1 hoek en teken ik hem af waar en hoe hij afgeschuind moet worden. Dan maak ik de buis op maat en leg ik er vaak een alu koker langs om te controleren of hij mooi in lijn ligt. want het is idd een rot gezicht als het niet in lijn loopt! Maar ik vind het echt een stoer ding worden, en kijk ook elke keer weer of er een update is! ben ook zeer benieuwd naar het eindplaatje, maar dat zal je zelf ook wezen!
|
||||
|
||||
Quote:
Denk niet dat hij wil dat je de man zijn werk afkraakt maar aangezien hij dat foutje gemaakt heeft zou ik het toch ook fijn vinden als hij dat foutje zou herstellen voor me beetje service van zijn kant uit Het is zoals je zelf zegd.... kooi in het algemeen ziet er strak uit toch.
|
||||
|
||||
klopt! alleen was ik de laatste klant en is het bedrijf gesloten.
daarbij was het in leeuwarden en ik kom van venlo, meer hoef ik niet te zeggen toch... ach ja, ik krijg het zelf ook wel opgelost en wim, TUURLIJK ben ik ook beniewd naar het eind resultaat ik ben inderdaad ook met een zwaai haak in de weer geweest ipv een waterpas.
|
||||
|
||||
en de remmerietes ontlucht van de rooie el frikendel?
fijn apparaat he?
|
||||
|
||||
Quote:
bert je zit in het verkeerde topic maar ja das gelukt ja hier kun je verder ouwehoere http://www.volksforum.com/forum/sho...7&page=10&pp=20
|
||||
|
||||
Top project man!
|
|
||||
|
||||
kooiprobleem al getackeld?........
|
||||
|
||||
ben er nog niet mee bezig geweest nee.
ben even met de andere gti bezig
|
||||
|
||||
Quote:
Fijn he 2 projecten in huis hebben hahaha weet er ondertussen ook alles van morgen aan de mk3 wat dingen doen en de mk1 mag weer wachten maar goed.... uiteindelijk wel allebei op worthersee 2010 is de bedoeling
|
||||
|
||||
kom net van BeRt16vt vandaan.
er waren wat geruchten dat zijn motor uit de mk2 misschien wel plaats ging maken voor wat anders. we hebben wat gebabbeld en zijn er uit. de 16vturbo zal het nieuwe hart van de renner worden. het gaat ivm het budget pas in mei plaatsvinden (lees: vakantie geld). de motor heeft ne net 1200 km gelopen. hij is geboord naar 1900. zuigers drijfstangen zijn er nieuw in gekomen. kop gereviseerd ect ect. voor meer info zal bert even moeten quoten. ik heb me er nog helemaal niet in verdiept, maar ik heb een ritje mee gereden in zijn mk2 en ik vond het "wel prettig" ik heb nog wel wat foto`s van de motor toen ie net klaar was maar er is in de tussentijd het eea veranderd. ik ben er wel heppy mee nu kan ik even na gaan denken over de remmen groet frank
Last edited by knedel16vweber : 01-12-2009 at 21:19. |
|
||||
|
||||
Dit project begint wel steeds serieuzere vormen aan te nemen! Gaaf hoor!
Nog iets van die Limbo gehoord trouwens die bij je langs kwam voor de Polo?
|
||||
|
||||
mooi hoor.. dikke pluim
|
||||
|
||||
Leuk motortje!
Audi remmerij er onder?
|