|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
die witte
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Was ooit rood, neem ik aan?!
Geen orriginele harlequin. |
|
|||
|
|||
Quote:
wouw smarty pants |
|
||||
|
||||
Sorry!
Last edited by Rick_Leusden. : 31-07-2010 at 21:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt maar waar zie je dat aan dan?
|
||||
|
||||
Quote:
moet je alle losse/vervangbare delen even weg denken |
|
||||
|
||||
ja snap ik dat ie dan rood was, maar waarom, zou toch een originele kunnen zijn. Ik weet dat er niet veel van gemaakt zijn, maar ik zie totaal geen verschil met een echte in deze kleurstelling(zal absoluut aan mij liggen)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja zo ver was ik ook al, alleen mijn vraag was aan de rick leusden, waaraan hij ziet dat het geen originele is. Dat ie niet origineel is weet ik zelf ook wel....
hij ziet er precies zo uit als het hoort....
|
||||
|
||||
dat was ook mijn gedachte ja , ben wel benieuwd waar hij dat dan wel aan ziet .
|
||||
|
||||
Dat kan je volgens mij helemaal niet zien als de kleuren kloppen.
Vind hem wel vet,alleen jammer van de koplampen,keer dubbelen van gti erin en hij is helemaal af.
|
||||
|
||||
Zijn weinig USA Golfjes met 2 verschillende wieldoppen voor en achter in Nederland...
En project pagina is op de concurerende website te zien, kwam ik later achter En de reactie was meer van dat we het over dezelfde auto hadden. Mis complete achterbank rechtsvoor een deurgreep, en ook nog een grill, waarom zou iemand dat anders doen? :S Last edited by Rick_Leusden. : 02-08-2010 at 13:58. |
|
|||
|
|||
het logo is van een polo harlekin
en ik weet nie waarom, maar het is in mijn ogen ook direkt duidelijk dat hij niet origineel is. blijft vet een harlekin |
|
||||
|
||||
het is direct duidelijk, maar je weet niet waarom
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Candy with Chocolate?
Maar moet zeggen dat een rode basis toch wel het mooiste uitkomt, wat kleuren betreft! Last edited by Rick_Leusden. : 02-08-2010 at 14:03. |
|
|||
|
|||
Hmmm.. Ik weet de kleur niet echt.. Lijkt me wel altijd zoiets ja!
|