|
|||
|
|||
Klopt auto komt idd. uit haaksbergen..
dennis wielen zijn evt. wel te koop.
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal, de huidige a6 maar ook op de a3 worden ze geleverd en gezien deze et waarde (et58) denk ik dat deze van een a3 zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nice cabby!
|
||||
|
||||
Quote:
Grappig deze auto was twee jaar geleden nog in mijn bezit. Hij is weer netjes geworden
|
||||
|
||||
Hij is echt netjes geworden !!
|
||||
|
||||
mijn nieuwe wieltjes Azev A 16 inch 7 1/2 j
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt ja, alleen die polder is klote, kom je veel trekkers tegen, en dan moet ik weer de berm in maar die klote dijk met al die drempels is ook niet alles dusja. kom zelf uit kruisland vandaar :P |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe heb jij je koplampen zo donker gekregen? Ik ben zelf ook bezig, alleen het resultaat vind ik niet donker genoeg. Groeten René. |
|
|||
|
|||
mijn schatjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
glas losgehaald met een verfbrander en dan lichtjes gespoten met blacklightspray 2 a 3 lagen, ligt eraan hoe donker je het wilt hebben, maar let wel is wel apk afkeur |
|
||||
|
||||
Quote:
Aha, dat het afkeur is had ik wel verwacht, dat maakt me ook niet uit. Ik had de kit alvervangen voor zwarte kit en de buitenste rand afgeplakt met zwart isolatie-tape, toen keek je er ook al wat donker in, maar nog niet genoeg. Ik ga maar eens een busje backlightspray halen denk ik!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
en reed daarvoor in nieuwerkerk aan den ijssel! zie de link hoe hij eerst was http://www.lowdubs.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=14 |
|
|||
|
|||
Mijn golf gti (fire and ice kleur)
|
|
|||
|
|||
|
|