|
|||
|
|||
Quote:
Als ik mocht ruilen... 40 uur in de maand op kantoor houd ik wel vol hoor!
|
|||
|
|||
ik ben psychiatrisch verpleegkundige
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kleine Update van mijn kant. Werk nog steeds bijn het zelfde bedrijf ben alleen een stap hoog gegaan afgelopen Februari Ben nu de Bedrijfsleider van de Vliegtuigbrandstofafdeling op Vliegveld Weeze (Duitsland). Ik leid daar nu de Complete Brandstofafdeling en heb de verantoording over het volledig Nieuwe Brandstofdepot daar wat sinds deze maand in gebruik gegaan is Dat hebben we het afgelopen jaar gebouwt. (kwam er ook nog ff bij) Was een heel heftig en leerzaam jaar voor mij en hoop dat het in 2010 allemaal wat rustiger word en het een beetje normaal word. |
|
||||
|
||||
Quote:
hmmm... zo'n bureau zoek ik ook nog...
|
||||
|
||||
Nette brief opstellen, cv erbij de hele reutemeteut en dan maar wegsturen naar vanalles en nog wat waar je wil werken.
Zo heb ik ook 4/5 maanden gezocht, en toen zat ik ergens en kon ik nog ergens anders terecht.. en dan heb je ineens keuze.
|
|||
|
|||
Wow,
ik werk bij Brabant water als service monteur, ik ben bezig met een opleiding projectsturing.. en wat ik doe... dat is verrekte weinig zoals de rest binnen ons bedrijf |
|
|||
|
|||
nou al bijna 8 jaar automonteur. (1ste automonteur,apk en stekdiploma)
ben nu bij mijn 3de baas werkzaam |
|
|||
|
|||
buitenmonteur voor slagbomen, binnenstadafsluitingen, speedgates en bijzondere afsluitingsprojecten.
Thole Toegangssystemen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben gestopt, ga vanaf overmorgen werken bij de Raad voor de Kinderbescherming... Wordt echt ambtenaar dus?!
|
|||
|
|||
Quote:
Laatst is hier nog een Ambtenaar gehuldigd.......... hij had 25 jaar met dezelfde pen geschreven |
|
||||
|
||||
tja ben vrachtwagen chauffeur
|
|||
|
|||
Quote:
Goed beroep zo te zien, 3 auto's voor de deur |
|
||||
|
||||
Werk nu zo'n beetje 1,5 jaar vast bij me bedrijf waar ik nu zit. Ben er 3 jaar geleden gekomen als stagiare. En eigenlijk gebleven Tijdens vakantie's en vrije dagen van school was ik er aan het werk. En toen ik me opleiding werktuigbouwkunde heb afgerond aan het werk gegaan. Ben dus monteur geworden bij een bedrijf wat bootliften / boottrailers maken. Materieel om grote boten uit het water te halen voor onderhoud of opslag. Vanaf 15 ton tot 60 ton kunnen de bootkarren nu. En de liften gaan van 20 ton tot 200 ton maar dan praat je ook over groot materiaal.
En eigenlijk draait de rest om het bouwen van kermis attractie's die de hele wereld overgaan. En dan de grote snelle attractie's. En af en toe op pad als service monteur als de andere 2 al aan het werk zijn op locatie. In bedrijf stellen reuzenrad op de Dam. Was de 1e keer opbouwen op locatie. Grootste rad van de benelux. Erg leuk zeer afwisselend werk. www.kig.nl Leer er elke week wel weer wat bij ! |
|
||||
|
||||
Ik knoei een beetje met vloeibaar staal met een magisch pistool
|
||||
|
||||
Ik werk als product manager bij Wijlhuizen truck en trailer delen in arnhem (we hebben 7 filialen) www.wijlhuizen.com
Ben verantwoordelijk voor inkoop en verkoop van trailerasdelen, WIX filters, Remschoenen..
|
|||
|
|||
Quote:
niks mis mee toch , is alleen jammer dat de transport C.A.O zo waardeloos is |
|
||||
|
||||
Quote:
ee werk je bij brabant water kerel? ik ben relatiebeheerder bij eurofins c-mark en kom geregeld bij je collega's van waterkwaliteit over de vloer
|
||||
|
||||
Ik ben systeembeheerder bij een niet te nader te benoemen gemeente.
|
||||
|
||||
Quote:
ik zit nu al een tijdje bij bij dit bedrijf (EURO-TYRE) nou is de zaak af gelopen maand over genomen door PON dus ga ik nu met nog meer plezier naar het werk het enige verschil is dat er nu alleen maar dikke audi-vw en porsche`s voor de deur staan |
|
||||
|
||||
Ik rij voor Koskamp automaterialen, dat is een bedrijf dat auto onderdelen levert aan garagebedrijven. Lekker relaxt baantje en je ziet nog eens wat van de dorpjes waar je anders nooit zou komen En natuurlijk zeer voordelig onderdelen voor mijn auto