|
||||
|
||||
Hmm, das wel klote, je kan het er ook gewoon op gokken. Ik weet niet hoe hoog de boete's daarvoor zijn?
|
|
||||
|
||||
Boetes zijn volgens mij nie 't grootste probleem. Wel dat je schuldig bent aan 'het ongeval waar je bij betrokken bent omdat je geen winteruitrusting hebt. Daar valt oa ook nog je ruitewisservloeistof onder!
|
||||
|
||||
Ja das waar, en dan zal je net zien dat je iemand dood of invalide rijdt. Dan heb je naast emotionele schade ook nog een bak financiele schade. Dat wil je niet.
|
|
||||
|
||||
precies, maar ik heb vernomen dat zondag de temperatuur weer flink omhoog gaat (ook daar) en dat er nog maar nauwelijks nog sneeuw of gladheid is..
Dus we hopen op het beste (volgend jaar toch maar winterbanden kopen) |
|
||||
|
||||
Aaaargh vandaag dus wel de hele dag moeten werken...hadden te weinig bezetting... 14.00 is toch een fijner gevoel op de vrijdag...
Wel wat sensatie beleefd, rond half 12 een klap en daarna ambulances, brandweerwagens, politie enzovoort. Had een vrouwtje in een oud model Atos niet goed uitgekeken en is geramd door een vrachtwagen....traumahelikopter voor onze winkel geland en tsja toen was de hele weg afgezet en konden er ook geen klanten meer komen alleen te voet....maja was dus weinig! Rond 14.00 is de weg pas weer vrijgegeven Maar voor nu PRETTIG WEEKEND!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ach fuck winterbanden, tis toch al 2 dagen lente????
|
|
||||
|
||||
Recaro interieurtje afgelopen zondag opgehaald! en we hebben het overleefd WOOHOO!
Gelukkig is het weer vrijdag, helaas stopt m'n stagiare vandaag toch zonde kon het goed met hem vinden |
|
||||
|
||||
hem?
je weet wat je met stagiares moet doen he!
|
||||
|
||||
Eeej ik lees mee he
|
|
||||
|
||||
jajaja ik weet het alleen was deze van het mannelijk geslacht... daar hou ik niet zo van
|
|
||||
|
||||
Zo weekend!!!!!
Kunt wel merken dat het goede vrijdag is....godsamme hele stad vol met duitsers....
|
|
||||
|
||||
Kumpse in de stad, wat zuusse? PRUUSE
|
|
||||
|
||||
Het is weer LWW!
|
|
||||
|
||||
jup, wie gaat er nog iets leuks doen dit weekend?
Heb gisteren een flink gevecht gehad met de as moeren van m'n cabby... heb gewoon 2 meter steigerpijp verbogen, maar uiteindelijk gave de moeren wel mee (na een uurtje of 2) |
|
||||
|
||||
Mijn weekend begint met een biertje met Stijn vandaag, za. lekker niksen en zo. sociale familie aangelegenheid. Maandag dagje stand gok ik.
|
|
||||
|
||||
nog niet veel duitsers gezien, was lekker rustig vanmorgen op de weg.
mja moet toch nog binnen zitten tot half 5
|
||||
|
||||
hmm klinkt relaxed... Wij gaan zondag ff naar die vw club zuid limburg meet en dan verder helemaal niks! Of lin moet er nog andere ideeën op na houden?
Morgen misschien maar ff de 20v wassen |
|
||||
|
||||
Ideaal weer om te wassen toch?
|
|
|||
|
|||
goede vrijdag da was vandaag me qoute,,,,,,,
ik ga verder met het afsolderen van me kabel boom voor de dta van de golf 1 20v daar hoop ik van de zomer es een paar bandjes mee op te roken... ook zal ik van t weekend nog de grandprix zijspan in oldebroek starten en.....nog een mode show lopen ...,,,,,,,,,,,,,,,<egt.> iedereen een goed paas weekend toegewenst van uit oldebroek
|
||||
|
||||
dus we kunnen zondag even bijbabbelen Kevin ??
stond laatst op de midwintermeet bij martinus, maar jullie hadden het zo druk in jullie conversatie dat ik naar je auto ben gaan koekeloeren zie je zondag