|
||||
|
||||
die velgen gaan echt super staan zeg
|
||||
|
||||
netjes bezig
Zo heb vannacht is ff alles doorgelezen.
Een uurtje of 6 mee bezig geweest Echt wel netjes wat je aan het doen bent. Ik heb zelf een auto staan die op de moment helemaal uitgekleerd is. Ben nog ff een smeerput aan het bouwen in de garage en dan kan men wagentje binnen en kan ik beginnen schuren. Bedoeling is dat ik alles ga reviseren en dat hij tot het allerlaatste schroefje uit elkaar gaat. Ga hier zeker veel tips uithalen. Keep up the good work en als ik begin zal ik ook een topic openen en alles proberen bij tehouden. Grtz Jel. Ps: leuk werken daar in wolfsburg??
|
|||
|
|||
Besef je, dat als je een niet-gelaccu in het interieur zet, dat die afgesloten moet zijn en een luchtslang naar buiten moet hebben voor de dampen?
Weet niet zeker waar dat staat, maar meen wel dat het zo is! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is www.vwgolfmk2.tk misschien ook wel een leuke inspiratiebron en database, het project waar ikzelf al jaren mee bezig ben... @ RubenD, weer mooie updates!
|
||||
|
||||
Tijdje niet gezien, maar gaat lekker daar
Recaro stoelen zijn echt super ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Melvin, alles goed? Had je het tegen mij of tegen iemand anders? Wat je zegt over die accu's klopt helemaal. Ik heb ook geen echte gel accu zoals een Optima maar een Banner. Dat is een AGM accu: Quote:
Bedankt voor de complimenten allemaal, heb veel onderdelen gekocht, hopelijk kan ik na oud en nieuw het resultaat posten. Last edited by RubenD : 20-12-2008 at 23:03. |
|
||||
|
||||
Helaas, de onderdelen waar ik zo erg om verlegen zit zijn nog steeds niet aangekomen. Dus nu word het pas, naar verwachting, februari voordat ik weer kan rijden met de 16V.
|
|
||||
|
||||
Ruub, wat heb je nodig?
Ik heb nog wel 't een en ander van een gti liggen als je standaard spul nodig hebt. Ben binnenkort wel weer een keer in Arnhem.
|
||||
|
||||
Ik heb voor 200 euro aan onderdelen gekocht, allemaal slijtage delen . Maar bedankt voor het aanbod!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je de rommel niet gebruiken, slijt het ook niet, slimmerd.
|
||||
|
||||
Haha, pakket is dan uiteindelijk vandaag thuis aangekomen. Mijn vader zag direct al wat het probleem was.
Kennelijk schrijft mijn huisgenoot een beetje groot of is de sticker met van die hokjes een beetje bagger Mijn achternaam is Dijkhuis. Direct daaronder stond het huisnummer, 102. De j stond precies boven de 0: j 0 Daardoor leek de 0 op een 8 Dit weekeinde ga ik naar huis, ga denk ik maar iets eerder weg met de trein, kan ik nog proberen de auto af te krijgen. Last edited by RubenD : 13-01-2009 at 23:57. |
|
|||
|
|||
hoi ruben alles goed draait je nieuwe kr blok goed? ik hoor het wel van greetz willem.
|
|
||||
|
||||
Zeker goed bezig! Alles netjes en strak, net interieur en dikke 17"
|
||||
|
||||
tja, en hoe staat het hier nu mee???
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Goed, nu wel weer. Heb een dikke tegenvaller en de daarbij behorende kleine problemen gehad.
Zal het binnenkort nog wel eens helemaal uitleggen, met foto's en alles. Velgen worden binnenkort een keer gespoten, zitten in ieder geval deze zomer er onder. Verder loopt hij goed (alleen momenteel wat elektronica-problemen). Kleine preview van het hoe en wat: Niet zoals ik het wou, maar omdat het moest... |
|
||||
|
||||
Hij loopt wel goed, maar je motor ligt in de garage? Of is dat al een wat oudere foto?
|
||||
|
||||
Inderdaad, is geen recente foto!
|
|
||||
|
||||
Hele tijd niks meer gepost, hier in het topic.
Ik heb al een paar foto's geupload maar ik mis er nog een bult. Die moet ik eerst bij elkaar zoeken. Dan zal ik eens een grote update schrijven. In de winter stond de auto er zo bij: En nu staat hij er zo bij: Deze wielen zijn trouwens met banden te koop. Evenals het winterstaal, dit is ook te koop. Helaas rij ik nog niet met de CH's rond, ik heb namelijk helemaal geen geld om ze te laten spuiten. |
|
||||
|
||||
Quote:
..en dat, terwijl je in het begin voor elk schroefje een nieuwe 'post' schreef Hoe dan ook, ik hou je 'draadje' in de gaten en ben nog steeds benieuwd naar het totaalplaatje straks... (mèt de CH-'s, dus) Maaruh, zit dìt blok er nu in? Het ziet er zo erg netjes uit, namelijk! Succes, en we lezen het binnenkort wel weer
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |