|
||||
|
||||
Gesmolten zuigers kunnen leiden tot een motorrevisie met versterkte onderdelen... Het hoeft allemaal niet zo erg te zijn
Top uitleg hierboven! Voor jou zijn die waarden onderin van belang. Zoals aangegeven. Bij vol gas is het het belangrijkst! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank! Geen probleem wat betreft de uitleg, komt mijn jaarlijkse 2000 euro aan collegegeld toch nog van pas Quote:
Daar heb je zeker een punt Alleen zonde als je gesmede zuigers vervolgens ook pap worden Last edited by RobertVoorst : 04-07-2019 at 14:28. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoor ik je nu net zeggen dat jij dan voor een zacht prijsje alles wil reviseren? En incl. Zuigers dan nog wel Quote:
Daar heb je zelf voor gekozen! Maar dat zal je nu wel dubbel en dik gaan terug verdienen zeker
|
||||
|
||||
Quote:
Das waar 10 Juli wordt de auto afgesteld toch? |
|
||||
|
||||
Haha reviseren en zacht prijsje in de zelfde zin, ‘t is vrijdag zeker?😄
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt, kijk er naar uit en hopelijk geen issues waardoor hij niet goed kan afgesteld worden. Ondertussen niet veel meer gedaan, maar er komen zeker nog zaken die in orde moeten gebracht worden. Waar ik jullie kennis voor nodig kan hebben Quote:
Ben anders bloedserieus, en het was donderdag
|
||||
|
||||
Quote:
Komt goed, ik zal het topic in de gaten houden |
|
|||
|
|||
Wachten om opgehaald te worden, vandaag grote dag. Naar Duxe om afgesteld te worden.
Rustig de opligger oprijden. Hier staan we al op de bokken, en deze zijn vele veiliger en steviger, deze ga ik mij wel aanschaffen, en verschillende hoogtes. Ze hebben de lambdasonde aansluiting voorzien. Maar wel van voor in de middelste pot, omdat het teveel werk was dan voorzien om het spruitstuk eraf te halen, omdat de inlaat enz er dan af moest. En nu wachten en duimen maar dat alles goed komt. Het is uiteindelijk niet van een leien dakje gegaan hij bleef stotteren en kwam niet boven de 4000 toeren uit. Alles nagekeken distrubitie ontsteking alles stond goed en toch wou hij niet en bleef stotteren. Hij was er zeker van dat het puur een ontstekingsprobleem was. Dus begonnen met andere bougies te proberen, was dan al iets beter maar nog niet wat het moest zijn. Dan de bougiekabels ook maar eens veranderen. Knal en hij was vertrokken Oorzaak gevonden. Afstellen zelf heeft niet veel in beslag genomen. Resultaat Moest beter kunnen vond hij. https://www.youtube.com/watch?v=PQFOY23lQDU Kan iemand het filmpje zichtbaar maken? 208pk en volgens hem een heel goed koppel, dus mij hoor je niet klagen.
Mercedes Sprinter mijn daily Bmw 335i coupe=>>sold Golf gti 1600 82' =>>sold Audi RS Q3 2021 Golf gti 1800 82´ Last edited by Mk1_ er : 13-07-2019 at 20:13. |
|
|||
|
|||
Ferm
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd! Super!
|
|
||||
|
||||
Netjes
|
||||
|
||||
Hoppa!
|
|
||||
|
||||
Gaaf man!! Mooie vorderingen weer!!
|
||||
|
||||
Dat zijn lekkere waardes!
|
|
|||
|
|||
Bedankt, het rijdt zeer leuk
Alleen had ik gisteren wel iets voor. Toen ik stopte aan het tankstation ineens rook uit de motorkap en binnenin, dacht van neeje è dees kan ni. Brandblusser bij de hand, maar bleek niet nodig. Rook trok snel weg. Naderhand thuis nagekeken aan de uitlaatcollector hing overal vet of olie. Bleek het uit de flens van de aandrijfas te komen. Alle bouten stonden los!!! Dacht direct aan die kerel dat mijn auto gedaan heeft Maar blijkbaar komt dit ook wel meer voor, maar toch. Alles vastgezet nu, en eerste werk na het verlof, gaan we beide assen er onderuit halen. Deftig in elkaar steken en overal nieuwe bouten in. Zoals ik kan zien zijn deze toch wel wat kort, want ik zie aan de andere kant van de flens nog zeker 2 a 3 mm draad zitten. Dit komt stilletjes aan wel in orde allemaal.
|
||||
|
||||
Moooie waardes voor een g60 hoor!! Super👌🏼👌🏼
|
|
||||
|
||||
Geniet
|
|
||||
|
||||
Zat m dus gewoon de bougiekabels ..
Mooie resultaten inderdaad! Nu lekker gaan genieten van die auto |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, en nu zitter er hayabusa bougiekabels op, want ze hadden niets anders, maar het werkt Mijn bougiekabels waren nochtans nieuw, besteld bij g-laderschop, voor die motor, niet zo tevreden dus. Quote:
Dus voor alle zekerheid, ik mag die kabel van de temperatuurmeter aan de +12V aansluiten dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Als t werkt dan werkt t Quote:
Zo zou het theoretisch moeten werken ja |