|
||||
|
||||
ken die al, maar als je zelf gaat polijsten merk je toch wel dat er meer handige trucjes (zoals welke machines en opzetstukken) er zijn,
zou wel leuk zijn om hier een topic (sticky) over te beginnen beginnen met standaard dingen en verder uitbreiden met foto's van meer tips en trucs....
|
||||
|
||||
he mensen waar kun je schuurpapier korrel 1200 en hoger kopen
ik zit nu o de 1000 en wil verder Ik kan trouwens gebruik maken van een draaibank heb mal gemaakt en alles om wiel op te spannen dit werkt echt supe relaxed en wordt niet eens moe hahah
|
||||
|
||||
korrel 1200 bij de betere autoshop...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
en nog fijner dan??
|
||||
|
||||
ergens op de bodem van de oceaan? weet niet of het er wel fijner is... zelf nog nooit in handen gehad iig...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
bij de betere ijzerware handel kan je tot korrel 2000 kopen,dus even naar industrie terrein en zoeken naar industrie ijzerwaren of schilders zaak .
in ieder geval die 3m schuurpapier kan leveren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Das de oude, de nieuwe iets aangepaste staat op http://members.home.nl/pjm.claassen/
|
||||
|
||||
Er is schuurpapier tot korrel 2500 en voor een petsmachine zelfs tot p4000!
alles verkrijgbaar van t merk 3M http://products3.3m.com/catalog/nl/...ler/output_html |
|
|||
|
|||
Quote:
En Kees, wil t een beetje lukken? Of praat ik voor m'n beurt Ben gewoon errug benieuwd.... |
|
||||
|
||||
Quote:
En? Duurt bijna een maandje of zijn ze echt klaar? Ben erg benieuwd hoe ze geworden zijn. Fotooooo's! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
leeft ie nog
gti-er kan hem niet meer bereiken en heeft er nog wielen liggen nog iemand die hem lately heeft gezien ???? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb zelfs korrel 2500. |
|
||||
|
||||
klinkt goed als hij onvindbaar is zonde foto's altijd interresant
|
||||
|
||||
Quote:
Join the club.... |
|
||||
|
||||
haal je ze toch gewoon op...
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, merk echt vaak dat ik niet overal bijkan met mijn schuurmuis. Dit zou echt handig zijn ! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou zeggen koop je een dremel... (je hebt al complete sets met opzetstukken, flexibele slang etc. voor 20 euro bij de gamma van een b-merk: FERM... wel niet te lang aan 1 stuk laten draaien kunnen ze niet zo goed tegen; ik kan het weten heb er namelijk al 3 versleten in een jaar.. zit echter wel 3 jaar garantie op) |
|
||||
|
||||
ga binnenkort een compressor kopen en een dremel daarvoor. Heb ook al 3 fermers versleten namelijk.
Maar met de meeste opzetstukjes van een dremel maak je alleen maar diepere krassen dan dat je wilt. Probeer die maar eens weg te schuren daarna Welke opzetstukjes gebruiken jullie dan ? |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een ferm, al anderhalf jaar en hij doet t nog perfect, alleen is de flexibele as n keer kapot gegaan. Nieuwe gamma dremel erbij en die as gebruik ik nu. Ding heeft echt al overuren gedraaid, draaid soms wel half uur aan n stuk Voor mij geen dremel, gewoon n ferm of n gamma