|
||||
|
||||
Op me werk in Koog aan de Zaan.
En mat zwarte golf 2 met verbreed staal.. laag en een rolkooi erin. Zit zo te zien een manhattan interieur in..
|
||||
|
||||
Gisteren om 17.55 bij Geertruidenberg, goud/bruine type 1, laag op verbreed zwart staal. Helaas met stukken... Excuses dat ik niet ff stopte, maar moest om 6 uur in Raamsdonksveer zijn....
|
||||
|
||||
Quote:
jep was ik en ben kleurenblind sorry dacht dat ie grijs was
|
||||
|
||||
Vanmiddag ergens tussen Buitenpost en Zuidhorn een ongelooflijk bruut ogende Jetta met breed grijnzende bestuurder.
|
|||
|
|||
Een bruut ogende brede bestuurder? Kan ik zijn, maar ik heb geen Jetta.
|
|
||||
|
||||
Quote:
jou ook gespot Rinus Quote:
nope , denk Dikkie zijn auto 602 (GOLFSBURG) , heeft ook wit bordje maar dan met JENNY Ik was tussen Wingst & Hamburg te spotten gister Quote:
Quote:
plankgas ....597 heb ik voor te herkennen aan naambordje HYLCO , en MARIJE , en fries vlagje van achteren aan het VW-SPEED.NL Maandag weer rond Breda te spotten Last edited by Alberto : 09-04-2010 at 18:41. |
|
||||
|
||||
Uurtje terug in heerenveen een hele dikke audi s6 avant op het klinkerweggetje voor bij de dokterswacht
alleen mag je je achterverlichting wel even na kijken want volgens mij heb je een remlicht stuk of brande een mistlamp |
|
||||
|
||||
Gisteravond een oranje verlaagde golf 1 in Breda langs de Dr. Struyckenstraat. Vandaag bij de Hubo in Princenhage een witte golf 1, nieuw import kenteken.
|
|
||||
|
||||
Vandaag in Maastricht een witte behoorlijk lage Corrado gezien, was rond 1000 - 1100 uur vanochtend.
En volgens mij gisteren een Bora in 't blauw met matzwarte motorkap in de buurt van Heerlen gespot. Bekenden van hier?
|
||||
|
||||
Begin van de middag in Heerenveen een prachtige Golf 1, kenteken 54-UN-63 roodmetallic, chrome bumpers, laag etc.
Prachtige verschijning!
|
||||
|
||||
Quote:
Had de Bora toevallig chrome velgen?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Wij denken aan dezelfde Die met die Boyds ?
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 10-04-2010 at 18:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
We denken inderdaad aan dezelfde. Jongen zit niet op het forum
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
haha nice in het half uurtje dat ik ermee weg was toch nog gespot!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Was 't toch die we op de meet in Landgraaf hadden gezien. Kon de wielen in de gauwigheid niet goed zien.
|
||||
|
||||
Quote:
Check! Op RSL's... Ook gespot, was een leuk karretje! Ben het kenteken helaas weer vergeten?!
|
||||
|
||||
vandaag richting naaldwijk hier een golf 6 geheel matzwart verders stock.. vond het geen pan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vanochtend op de A7:
Staat em goed die nieuwe koplampen! Btw kachel deed het niet of wel, je had de kraag zo hoog dicht zitten
|
||||
|
||||
om half 2 op de n325(pleij) markcl....
ziet er heerlijk uit met die grote glimmers,probeerde een rolling shot te maken maar m'n tel.camera kon de bling niet aan
|
||||
|
||||
Quote:
Welke de witte of de oranje? |