|
|||
|
|||
is die caddy niet bruinig? die jongen zit hier niet op het forum
had vroeger een (te)lage witte golf II op borbet A welke kleur was die golf, rood of wit? beide ook niet op het forum rode werkt naast Chris slager witte staat altijd in oosterheem
|
|||
|
|||
Quote:
peugeot . om het maar ff hard op te zeggen |
|
||||
|
||||
daarnet in Hoeven een Kever gespot. in het natrium licht leek hij geel. met een dakrekje erop.
je rechter koplamp is kapot trouwens.
|
|||
|
|||
Gerk in de witte Bora , net voor Quatrebras ....ja Jonge Mem is de baas van de V5
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie je altijd met dat blauwe overhemd en je auto staat altijd geparkeerd bij odk dus de maxwell was een gok Bedoel je mijn velgen? Wilde spoedig weer die andere erop leggen maar eerst school en als beloning daarna weer op 8" en 9" verder
Polo G40 Genesis 1993 Last edited by PatrickG40 : 05-04-2010 at 17:54. |
|
||||
|
||||
Audi 100 Coupe in Hilversum, die misschien binnenkort wel naar de eeuwige jachtvelden wordt verbannen door de gemeente? Hopelijk gaat de eigenaar dat toch nog voorkomen?
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat denk ik wel.. woon ook in princenhage.. welke richting jij ongeveer? nice!! |
|
|||
|
|||
zit heir op forum die gast van die audi coupe? Maar omdat een wrak te noemen
|
|
||||
|
||||
nee die van het forum is een belg.. audi-dude
|
||||
|
||||
Dat zou zonde zijn
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Gisteravond nog een leuke kever gespot in de buurt van nieuw balinge met kenteken AL-52-57 met brm´s der onder
|
|
||||
|
||||
Tussen de klassiekers in Zeewolde spotte ik afgelopen weekeind een bekende kever, weet iemand aan wie Jens deze heeft verkocht?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jeps, kever is gekocht door Jan, ook eigenaar van deze zwarte Beetle. Gebruiker Athos hier op het forum. Hij heeft ooit ook BBS-en van jou gekocht Woont in Zeewolde.
|
||||
|
||||
Aha ja die ken ik wel, grappig! en de beetle heeft hij ook nog?
|
|
||||
|
||||
Vandaag kwam ik op de snelweg tussen leeuwarden en harlingen een mooie rode golf 1 GTD met bodykit tegen, kenteken weet ik zo niet. Iemand van het forum misschien ?
|
||||
|
||||
Deze Kever vanmiddag op de kruising Teteringsedijk / Teteringenstraat te Breda.
|
|
|||
|
|||
Gisteren op zandvoort,jeroen dik met zijn nieuwe golf op de baan
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt verdomd veel op een kever die van mij is geweest, toevallig geen kenteken kunnen zien/??