|
|||
|
|||
Dit topic kun je beter het friese gespot topic gaan noemen
|
||||
|
||||
@SubdubberGT: dat commentaar is al eens al eerder langs geweest, ben 't stiekem wel een beetje met je eens. Maar blijf 't een leuk onderdeel vinden..
Kwam op knooppunt Everdingen richting Utrecht vandaag ook nog wat leuks tegen, een T2 (?) Pick-up met daarachter een Ruska-achtige buggy als aanhanger. Beide volgens mij in hele mooie staat. Helaas geen foto van de zijkant alleen van die lelijke beugel.. Heb nog even getoeterd als blijkt van waardering |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben vrijdag ook niet gezien toen ik in drachten was |
|
||||
|
||||
Vrijdagmiddag op de A16 thv Prinsenbeek een bordeauxrode mk2 met smalle bumpers en een roestige motorkap, zag er leuk uit.
|
|
|||
|
|||
Mooie blauwe Audi avant RS4. Zojuist in Oudehaske.
|
|
||||
|
||||
Vandaag lage rode golf 3 met vento front, gele lampen in enkhuizen schepenwijk.
Forum auto. |
|
||||
|
||||
Da's JerryGT.
|
|
|||
|
|||
Klopt, was ff bij de GP van Enkhuizen aan kijken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was wel even leuk zo op de dorre zondag! |
|
||||
|
||||
Golf 1 Cabrio gespot @ wegmisbruikers.
Erik. |
|
||||
|
||||
Zaterdag omstreeks 18:00 uur een lage mk2 GTI met dikke bumpers en Sebring wielen bij de pomp aan de A7 t.h.v. Bolsward.
|
|||
|
|||
Idd maakt me ook niks uit is een leuk topic hoor
|
|||
|
|||
vanaf heerenveen tot marum achter een corrado opknapper op een aanhanger aangereden
en net afslag veendam een mooie rode golf 2 op goudkleurige velgen Last edited by Alberto : 02-04-2010 at 19:20. |
|
|||
|
|||
vanmiddag in leek een blauwe jetta 1 stak de hand nog even op (zat in de vrachtwagen)
en later vanmiddag een golf 2 met roestige motorkap en bermlamp bij drachten tot aan afslag boelenslaan/houtigehage. (zat in de blauwe arosa met witte staaltjes) staken de hand nog even op naar elkaar
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is waarschijnlijk Reitsma geweest.(uit Marum) |
|
||||
|
||||
gisterochtend in Zwolle... en later langs de dijk tussen zwolle en Hattum een heel foute roze kever met whaletail op een oprit en daarachter een erg mooie golf1 gti.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor kleur? Misschien Tammoh... die woont daar ook in de buurt.
|
||||
|
||||
Zag zaterdag in Terneuzen bij Snowbase een gecleande corrado op smith modernline's met of een hele lage ET waarde of veel te grote spacers.
En kwam maandag in Oudenbosch een rode golf 3 variant tegen, laag op borbet A achtige 5 spaak wielen en een raamband. Hij zwaaide nog (ik reed in die blauwe rat).
|
||||
|
||||
Jeewee in de Jetta!
|
||||
|
||||
Corrado van een collega, je moet er van houden:
En deze II stond laatst bij me in de buurt: Sorry voor de slechte telefoon foto's
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 Last edited by Tjaap : 31-03-2010 at 10:48. |